Nowy skład i nowy singiel Męskie Granie Orkiestra

Męskie Granie Orkiestra to oryginalne aranżacje, wolność twórcza i ciągłe poszukiwanie nowych brzmień. Na jej czele w tym roku staną trzy charyzmatyczne osobowości – BRODKA, ØRGANEK i ROGUCKI. Pierwszym efektem ich współpracy jest promujący trasę singiel „Nieboskłon”, który po raz pierwszy zaprezentowany został 23 maja w programie „Kuba Wojewódzki” oraz na antenie Programu Trzeciego Polskiego Radia.

MG2017_Sesja_Backstage_Piotr Tarasewicz-69

Od czterech lat Męskie Granie Orkiestra nadaje ton sponsorowanej przez Żywiec trasie koncertowej Męskiego Grania. Zespół, powoływany specjalnie na to jedno wydarzenie, to połączenie różnych stylów i wrażliwości muzycznych.

Frontmenami składu będzie w tym roku trójka wyjątkowych artystów: BRODKA, ØRGANEK i ROGUCKI. Na scenie towarzyszyć im będą: Lesław Matecki – (gitara), Agim Dżeljilji (instrumenty klawiszowe, elektronika), Natalia Zamilska (elektronika), Adam Staszewski (bas), Robert Markiewicz (perkusja) i Tomasz Lewandowski (instrumenty klawiszowe). – To moja kolejna trasa, ale wiem, że mogę spodziewać się czegoś innego. Na pewno będzie dużo rockowego grania, bo jest to muzyka bliska mi i Piotrkowi, ale jest też Monika, która wprowadzi słuchaczy w swój świat – mówi ØRGANEK, szef muzyczny projektu. – Uczestniczymy w spotkaniu artystów, do którego bez Męskiego Grania być może nigdy by nie doszło. Dla mnie, jako solistki praca w zespole jest nowym doświadczeniem i wielką przyjemnością – dodaje BRODKA.

Untitled-1

Męskie Granie Orkiestra wystąpi na wszystkich siedmiu koncertach trasy, na których zagra zupełnie nowe, zaskakujące aranżacje znanych przebojów. Próbką możliwości zespołu jest energetyczny singiel „Nieboskłon”, który był dla artystów pierwszą okazją do wspólnej pracy. – To wspaniałe uczucie, gdy spotykają się odmienne osobowości, a już po pierwszej próbie mówią wspólnym językiem. Wartość Męskiego Grania polega właśnie na tym, że artyści mogą wymieniać się doświadczeniami i wrażliwością – mówi o pracy nad singlem ROGUCKI.

MG2016_zywiec_27082016_fot.d.kramski_live_n7c3538

Po raz pierwszy „Nieboskłon” zaprezentowany został 23 maja w programie „Kuba Wojewódzki” oraz na antenie radiowej Trójki. Wypełniony od pierwszych dźwięków rockową energią utwór, będzie hymnem tegorocznej trasy koncertowej.

Premierowy koncert z udziałem Męskie Granie Orkiestra odbędzie się już 8 lipca w Poznaniu, na pierwszym przystanku trasy. Później Męskie Granie zawita do: Wrocławia (15.07), Katowic (22.07), Gdyni (29.07), Krakowa (12.08), Warszawy (19.08), a trasę tradycyjnie zwieńczy wielki finał w żywieckim Amfiteatrze pod Grojcem (26.08). Sprzedaż biletów na wszystkie koncerty rusza 5 czerwca. – Ta trasa będzie mieszanką naszych fascynacji, naszych możliwości i naszej całej fantazji, która jest w tym zespole skumulowana – zapowiada ØRGANEK.

MG2016_zywiec_27082016_fot.d.kramski_live_n7c3652

Wyłącznym sponsorem trasy Męskie Granie 2017 jest marka Żywiec. Więcej informacji na temat wydarzenia wkrótce na stronie www.meskiegranie.pl.

***
Żywiec to największa marka w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006  roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku. W rankingu „Najmocniejsze Polskie Marki 2016” przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita marka Żywiec zdobyła pierwsze miejsce w kategorii napojów alkoholowych.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najszersze portfolio 11 stylów piwnych, 16 marek i 39  produktów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw eksportowych, sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna) i Brackie (południowa). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Affligem) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Marcowe, Żywiec Białe, Żywiec Szampańskie, Żywiec Saison, Warka Radler). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2016 roku sprzedała 11,7 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Browarze Zamkowym Cieszyn. Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa w Polsce, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r.

Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s