Étape to polska, młoda marka. Charakteryzuje ją surowa, bardzo kobieca i ponadczasowa estetyka. Buty Étape wykonywane są ręcznie przy współpracy z lokalnymi, polskimi rzemieślnikami, za szczególnym uwzględnieniem tego, aby każdy detal był dopracowany w najmniejszych szczegółach, oraz z dbałością o ekologię.
Skóry, z których produkowane jest obuwie Étape sprowadzane są z Hiszpanii i przechodzą proces garbowania roślinnego – bez użytku substancji chemicznych. Garbowanie roślinne jest ekologicznym sposobem przetwarzania skór. W jego procesie wykorzystuje się naturalnie występujące w przyrodzie garbniki, takie jak: gałęzie, korę, strąki, a w niektórych technikach nawet owoce. Sam proces takiego ekologicznego garbowania trwa kilka miesięcy.
Etyczna produkcja
Produkcja obuwia Étape odbywa się w Polsce, w lokalnych zakładach szewskich i w całości wykonywana jest ręcznie, wpisując się tym samym w etyczną modę, która opiera się na wsparciu lokalnych rzemieślników, godnym wynagrodzeniu za ich pracę i dbałości o ekologię.
Autorką koncepcji i pomysłodawczynią marki jest Maja Rymuza – absolwentka projektowania ubioru na warszawskiej uczelni MSKPU, z zawodu kostiumograf.
Finalnie otrzymujemy produkt ze skóry, wysokiej jakości, wytwarzany ręcznie, delikatny i minimalistyczny w formie. To buty dla prawdziwej miłośniczki odpowiedzialnej mody uwielbiającej jakość i prostotę. W kolekcji letniej 2019 znalazły się delikatne w formie, sandałki i japonki.
Każdy model sandałków kosztuje 449 PLN. Kolekcja dostępna na stronie www.etapeofficial.pl
Zdjęcia kampanii: Małgorzata Popinigis/Papaya films; włosy i make up – Patryk Nadolny; modelka – Magdalena Jaroszek/madebyMILK; produkcja – Sandra Orłow/Papaya films; retusz Dominik Herman
fot. materiały prasowe