Trzeci rok kampanii CROCS „Come As You Are”

Marka Crocs rozpoczęła trzeci rok kampanii marketingowej „Come As You Are”. Globalni ambasadorzy marki, w tym wielokrotnie nagradzana aktorka, piosenkarka i autorka tekstów Zooey Deschanel , wraz z brytyjską aktorką Natalie Dormer, znaną między innymi z popularnego serialu „Gra o tron” zachęcają nas do deklarowania, że bycie sobą, wygoda i elegancja nie wykluczają się wzajemnie.

Wchodząc w trzeci rok kampanii „Come As You Are” rozwijamy nie tylko nasze przesłanie i obsadę, ale cały wygląd i charakter naszej kampanii marketingowej. Crocs śmiało deklaruje, że możesz mieć własny styl i zachować wygodę bez względu na to, kim jesteś i dokąd zmierza twoje życie. – Terence Reilly, dyrektor ds. Marketingu w Crocs

W kampanii 2019 do Deschanel i Dormer dołączają chińska aktorka, tancerka i modelka Gina Jin, południowokoreańska aktorka i gugudańska dziewczyna z zespołu Kim Se-Jeong oraz japońska aktorka i modelka Suzu Hirose.

Ponieważ komfort ma wiele kształtów i rozmiarów, nasi globalni ambasadorzy marki będą nosić i opowiadać o niektórych z naszych najpopularniejszych modeli w kontekście odpowiednim dla ich zainteresowań i ich osobowości. – Terence Reilly, dyrektor ds. Marketingu w Crocs

W kampanii zostaną zaprezentowane najpopularniejsze produkty i kolekcje Crocs, w tym LiteRide ™, Crocband Platform, Crocs Serena, Swiftwater ™ i oczywiście kultowy Classic Clog.

Kampanię „Come As You Are” będzie można zobaczyć w wersji cyfrowej, społecznej, drukowanej i w sklepie, ze szczególnym uwzględnieniem Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Chin, Japonii i Korei Południowej. Ponadto Crocs będzie poszukiwał Ambasadora Kibiców Crocs na rok 2019, który pokaże nam, jak ogarnia „Come As You Are” i nosi Crocs, aby realizować swoje pasje. Dodatkowe informacje na temat konkursu Ambasadorów Fan Crocs w 2019 roku zostaną udostępnione jeszcze w tym miesiącu.

Aby dowiedzieć się więcej o kampanii „Come As You Are”, odwiedź www.crocs.com/comeasyouare.


O Crocs, Inc.

Crocs, Inc. (Nasdaq: CROX) jest światowym liderem w dziedzinie innowacyjnego obuwia codziennego dla kobiet, mężczyzn i dzieci, łączącego komfort i styl z wartością, którą konsumenci znają i kochają. Zdecydowana większość butów w kolekcji Crocs zawiera materiał Croslite ™, opatentowaną technologię formowanego obuwia, zapewniającą niezwykły komfort przy każdym kroku. W 2019 roku Crocsrein wzmacnia swoją misję „wszyscy czują się komfortowo we własnych butach” dzięki swojej globalnej kampanii Come As You Are ™. Aby dowiedzieć się więcej na temat Crocsor Come As You Are, odwiedź http://www.crocs.com lub śledź @CrocsonFacebook, Instagram i Twitter.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s