Sztuka kontrastu

Moda i sztuka od wieków tworzą harmonijny związek. Udowadnia to nowa kampania polskiej marki Patrizia Aryton na sezon wiosna-lato 2019. Malarskie zdjęcia, stworzone przy użyciu aparatu analogowego, wykonał Marcin Kempski. Przed obiektywem, w nowoczesnych i ultrakobiecych stylizacjach podziwiamy Magdalenę Chachlicę, jedną z najbardziej rozchwytywanych polskich modelek podczas ostatniego tygodnia mody Haute Couture.

Delikatna na zewnątrz, ale pewna siebie w środku, modelka uosabia dwie skrajności. Pozując na tle pastelowych aranżacji gra pierwsze skrzypce, podkreślając kobiecość sylwetek na sezon wiosna-lato 2019. Nowa kolekcja Patrizia Aryton, podobnie jak mariaż nowoczesnej kolekcji z analogową fotografią, łączy nieoczywiste kolory i printy zastosowane na klasycznych, ale zdecydowanych konstrukcjach. Wełniane, kaszmirowe płaszcze, które są domeną marki z Kaszub, ustępują perfekcyjnie skrojonym marynarkom, które z krótkimi spodenkami tworzą nowoczesny duet. Totallooki w kolorze kości słoniowej są kwintesencją dziewczęcej elegancji. Na kobiecych kształtach zmysłowo układają się długie, jedwabne sukienki z falbanami. Błękitne spodnie ze sztruksu w drobne prążki i krótka kurtka dżinsowa uzupełniają kolekcję o młodzieżowe elementy. Wśród zróżnicowanych propozycji ukryte są cztery główne linie zaprojektowane przez zespół pod okiem Dyrektor Kreatywnej Patrycji Cierockiej-Szumichory.

Premiera kampanii i nowej kolekcji planowana jest na 6 lutego 2019 roku. Kolekcja na sezon wiosna-lato 2019 marki Patrizia Aryton będzie dostępna od początku lutego w salonach marki i platformach online.

k1MZwKcFotograf: Marcin Kempski
Modelka: Magdalena Chachlica
Stylizacje: Maja Naskrętska
Make-up: Aneta Kostrzewa
Włosy: Michał Bielecki
Produkcja: Ilike photo

Marine tailoring

Linia, która czerpie inspiracje ze stylu marine, ale w zdecydowanie mniej oczywistej formie. Tym razem ten styl pojawi się już na początku sezonu, a nie w pełni lata. Uzupełnieniem granatu nie jest oczywista czerwień, ale kolory wynikające z masy perłowej – zgaszony błękit, turkus i lila. Paski pojawiają się w kolekcji, ale nie w wydaniu casualowego sweterka; tylko wypracowanego garnituru o mocnej, nieco męskiej formie. Guziki również nawiązują do stylu marine – są wykonane z masy perłowej lub perły, dla kontrastu w niektórych modelach pojawiają się nowoczesne metalowe napy. Ta linia to esencja power dressing.

S0sDMJPBreakfast in clouds

To kontynuacja linii samolotowej z sezonu jesień-zima 2018. Propozycje z tej linii łączą komfort i elegancję. Są idealnym rozwiązaniem na nieformalne okazje, podczas których możemy zostać przyłapani! Lekka, neutralna kolorystyka jest doskonałą bazą dla subtelnych, kryształowych zdobień i kreatywnych rozwiązań konstrukcyjnych.

Corpo safari

Nazwa linii – Corpo safari – mówi wszystko. Szczególnie adresowana dla biznesu, ale w wersji bardziej miękkiej niż pierwsza linia w kolekcji. Linia przeznaczona na nieco wyższe temperatury. Produkty w tej mini kolekcji pozwalają nam na wprowadzenie więcej luzu i komfortu do sal konferencyjnych. Tkaniny są bardziej miękkie, opływowe, a formy minimalistyczne – pierwszeństwo oddajemy tu tkaninie i formie. Bazą w kolorystyce jest piaskowy beż. Barwa ta wraca do łask po dekadzie, wypierając szarość zarówno z mody, jak i architektury wnętrz.

P3eYi8PDate with the city

Idealna na lato, delikatna i zwiewna linia w kolekcji. Pojawiają się tu letnie nadruki, wokół których zbudowane są floralne opowieści: błękitne palmy, beżowe łodygi i miętowy ogród. Są to propozycje, które w zależności od stylizacji sprawdzą się zarówno na przyjęciu, jak i mniej formalnych sytuacjach. W niektórych modelach widać echo tak modnego stylu vintage, jednak zawsze podane we współczesnej formie np. katana z nadrukiem na organzie.

***
O marce Patrizia Aryton

PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna. Do 2015 roku funkcjonowała pod nazwą ARYTON, w 26. rocznicę założenia firmy przeszła lifting wizualnej komunikacji, a PATRIZIA ARYTON stała się oficjalną nazwą marki. W 2019 roku brand obchodzi 30-lecie swojej działalności na polskim rynku. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki. Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2008 z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s