Pierwsza odsłona kampanii marki SFERA jesień/zima 2018

Przedstawiamy pierwszą odsłonę kampanii marki SFERA na sezon jesień/zima 2018.

Kobieta marki SFERA jest odważna i kobieca – nie straszne jej miksy wzorów, kolorów i faktur. Zwiewne spódnice i sukienki nabierają charakteru dzięki połączeniu z męskimi marynarkami i mięsistymi swetrami. Najmocniejszą sylwetką sezonu jest jednak garnitur – ostry kolor i wyraziste wzory świetnie podkreślają jego klasyczny krój.

***
O marce

SFERA jest hiszpańską marką odzieżową, należącą do grupy El Corte Ingles – europejskiego lidera sprzedaży założonego w 1940 roku. SFERA stawia na wysoką jakość produktów, najlepszy design, doskonałą obsługę klienta, a także regularne wprowadzanie nowości produktowych w oparciu o bogaty asortyment marki.

W Polsce znajdują się obecnie dwa butiki marki SFERA: w Warszawie (Galeria Mokotów) i we Wrocławiu (Wroclavia). Zakupów można również dokonać online na stronie internetowej www.sfera.com/pl

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s