Lekcja geometrii – torebki od Patrizia Aryton

Okrągłe, prostokątne, a może w formie półkola – torebki z rodzinnej marki Patrizia Aryton zachwycają. Proste formy zaprezentowane w nowym lookbooku akcesoriów spełniają wszystkie oczekiwania polskich klientek.

Wykonane w 100% z wysokiej jakości skóry naturalnej, przyciągają uwagę profesjonalnym wykończeniem. Jakość widoczna materiale oraz detalach skierowana jest do fanek dodatków z wysokiej półki.

Użyte skóry z drobną, naturalną teksturą wyróżniają się wyjątkową miękkością. Wielofunkcyjność produktów można odkryć okrągłym modelu, który można nosić na 3 sposoby: na długim łańcuszku, do ręki lub trzymając za krótki, skórzany pasek.

***
O marce Patrizia Aryton

PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna. Do 2015 roku funkcjonowała pod nazwą ARYTON, w 26. rocznicę założenia firmy przeszła lifting wizualnej komunikacji, a PATRIZIA ARYTON stała się oficjalną nazwą marki. W 2019 roku brand będzie obchodził 30-lecie swojej działalności na polskim rynku.

Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki.

Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2008 z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s