Czekoladowe orzeźwienie z Arla Protein

Polacy to amatorzy słodyczy. Aż 96%[1] z nas nie odmawia sobie słodkości. Najchętniej wybieramy czekoladę (46%) i produkty z jej dodatkiem[2]. Niestety, chwila kakaowej przyjemności może nas kosztować nadprogramowe godziny na siłowni. Tymczasem wystarczy sięgnąć po nowe, wysokobiałkowe mleko czekoladowe Arla Protein, o słodkim smaku i zbilansowanym składzie, które w zdrowy sposób zaspokoi apetyt na czekoladę, nie rujnując przy tym starań o smukłą sylwetkę.

Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia słabość do słodyczy, to nasza cecha narodowa. Dla części słodycze są formą nagrody (7%) i sposobem na poprawę nastroju (12%), jednak niemal co dziesiąty Polak wybiera je kierując się również ich składem[3]. Nic dziwnego, skoro już 62% Polaków regularnie uprawia sport[4]. Dlatego, by nie niweczyć rezultatów wysiłku warto mądrze dobierać przekąski sięgając po te, które są nie tylko smaczne i czekoladowe, ale też uzupełniają zapotrzebowanie na wiele istotnych makroskładników. Dzięki wyjątkowo niskiej zawartości tłuszczu (0,7g/100g produktu) i cukrów, nowe mleko czekoladowe Arla Protein spełnia te wymagania, dzięki czemu świetnie sprawdzi się jako zdrowy zamiennik czekoladek i batoników.

W czekoladowym napoju Arla Protein udało się obniżyć zawartość cukrów prostych aż o 50% w stosunku do innych tego rodzaju wysokobiałkowych przekąsek, bez utraty walorów smakowych. W 100 ml produktu znajdziemy tylko 4,7 g cukru, za to w jednej butelce aż 25 g białka i zero laktozy. Na wysoką zawartość protein wpływa dodatek białek serwatkowych, które są istotnym składnikiem diety osób aktywnych fizycznie.

ARLA_MlekoCzekoladowe_2

„Dzięki obecności wszystkich egzogennych aminokwasów występujących w białkach serwatkowych mleko czekoladowe Arla Protein można uznać za idealny napój regenerujący po treningu. – mówi dietetyk sportowy Mateusz Gawełczyk, członek Akademii Dietetyki Sportowej. „Jako potreningowa przekąska sprawdza się nawet lepiej niż same węglowodany. Łagodzi bolesne stany zapalne i  min. dlatego jest napojem najczęściej wykorzystywanym przez zawodników dyscyplin wytrzymałościowych w USA. Co więcej w badaniach wykazano, że mleko czekoladowe dzięki swoim właściwościom odbudowującym pozytywnie wpływa na wydolność organizmu w kolejnych dniach” – kontynuuje dietetyk ADS. „To wszystko czyni mleko czekoladowe Arla Protein rozsądną, smaczną i wygodną przekąską w sam raz po wyczerpującym treningu, tym bardziej, że jako napój świetnie gasi pragnienie. Ze względu na optymalną ilość sodu i wielu innych składników mineralnych, które tracimy podczas intensywnych ćwiczeń, oraz właściwą osmolarność, dobrze nawadnia organizm po wysiłku i uzupełnia straty elektrolitów” – dodaje Mateusz.

ARLA_MlekoCzekoladowe_1

Nic jednak nie zastąpi jadłospisu, skomponowanego zgodnie z zapotrzebowaniem organizmu. Ponieważ w diecie kluczem do sukcesu są umiar, wiedza oraz dobór sprawdzonych, naturalnych i bezpiecznych produktów, warto uzupełniać ją o takie, które wspomagają proces dbania o zdrowie i figurę. Zbilansowane nabiałowe produkty Arla Protein w prosty i szybki sposób uzupełniają dzienne zapotrzebowanie na białko. Szeroki wybór smacznych jogurtów i serków słodzonych stewią oraz milkshake’ów z dodatkiem naturalnych koncentratów owocowych zaspokoi apetyt na słodkie „małe co nieco” i nie zniweczy starań o wysportowaną sylwetkę dzięki niskiej zawartość cukru i tłuszczu.

Sugerowana cena produktu: Mleko czekoladowe Arla Protein (500g): 6,99 zł

***
Arla Foods w Polsce jest obecna od ponad 20 lat. Firma rozpoczęła działalność w 1989 roku, kiedy to uruchomiona została pierwsza produkcja i sprzedaż na rynek polski . Obecnie Arla Foods działa poprzez sprzedaż produktów mleczarskich w kluczowych kategoriach do Międzynarodowych Sieci Hipermarketów, Dystrybutorów, Polskich Sieci Detalicznych i Delikatesowych, a także import oraz sprzedaż serów podpuszczkowych, serów solankowych typu śródziemnomorskiego, serów pleśniowych, masła, mixów, serków kremowych i napojów mlecznych.

[1] Słodycze, czyli ślepa miłość Polaków, Badanie ARC Rynek i Opinia, 2016 r., CAWI,  N=937
[2] Słodycze, czyli ślepa miłość Polaków, Badanie ARC Rynek i Opinia, 2016 r., CAWI,  N=937
[3] Słodycze, czyli ślepa miłość Polaków, Badanie ARC Rynek i Opinia, 2016 r., CAWI,  N=937
[4] Raport MultiSport Index 2018, Badanie Kantar TNS na zlecenie Benefit System, 2018 r., N=~1800

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s