W kwietniu portugalska marka produkująca dodatki i akcesoria zaprosiła 8 szafiarek do Amsterdamu, aby przedstawić im nową kolekcję. Podczas tego wydarzenia, zaproszone miały okazję do stworzenia kolekcji 8 t-shirtów, które będą dostępne wyłącznie na stronie parfois.com.
Bazą dla tej limitowanej kolekcji była idea #notag, eksloporowana w tym sezonie przez markę Parfois. Chodzi tu o trend, który próbuje przełamywać stereotypy i uprzedzenia, i który zmusza nas do zatrzmania się i przemyślenia utartych frazesów, niesutannie używanych w odniesieniu do ludzi, sytuacji czy stylów. Nurt ten dekonstruuje uprzedzenia dotyczące kobiet, mody i codziennego życia. Udowadnia, że zasady nie istnieją, kiedy promujemy różnorodność oraz wolność wyrażania siebie.
W tym celu, każda z szafiarek podzieliła się z marką Parfois opinią na temat stereotypów, które najbardziej jej przeszkadzają i stowrzyła t-shirt, który z nim zrywa i wpisuje się w nurt #notag.
Każdy z t-shirtów jest już dostępny w sprzedaży na stronie Parfois.
fot. materiały prasowe