Patrycja Cierocka-Szumichora razem z Dawidem Tomaszewskim ponownie spotkali się w pracowni na Kaszubach by stworzyć wspólnie kolekcję na sezon jesień-zima 2019. Ona – Dyrektor Kreatywna polskiej marki Patrizia Aryton, mama dwójki dzieci, zafascynowana Paryżem i modą, On – polski projektant z Berlina, zaintrygowany kobiecą sylwetką i nurtem Bahausu. Ta mieszanka inspiracji oraz zawodowych doświadczeń zaowocowała kluczową i ostatnią koprodukcją dla polskiego rynku mody.
Swoboda poruszania się, elegancja i komfort to najważniejsze cechy rewolucyjnego ruchu powstałego w latach 30, na które zwraca szczególną uwagę marka Patrizia Aryton. Geometria i czysta forma to główne cechy charakterystyczne dla Bauhasu, którego założeniem jest wykonanie estetycznego i funkcjonalnego produktu. Zauważalny chromatyczny racjonalizm w nurcie został doceniony i wykorzystywany w kolekcjach takich domów mody jak: Jil Sander, Balenciaga czy Marni.
Ubrania powinny być dostosowane do trybu życia człowieka – do czego przekonywali twórcy Bauhausu. Nie inaczej jest w nowej kolekcji Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski na sezon jesień-zima 2019. Przywiązująca dużą wagę do konstrukcji, Dyrektor Kreatywna razem z pełnym temperamentu projektantem stworzyli linię opartą na zasadzie artystycznego kontrastu. Ultrakobiece sukienki razem z dopasowanymi garniturami są kobiecym fundamentem garderoby w dopracowanych propozycjach polskiej marki. Eteryczne desenie widoczne na poszczególnych modelach są skutkiem zamiłowania do sztuki. Popielaty materiał został pokryty autorskim nadrukiem z granatowymi plamami z akcentem energicznej fuksji. Absolutnym hitem jest zestaw – elegancka marynarka ze spodniami w drobny deseń, który uznany jest przez duet projektantów za najlepszy z dotychczasowych kolekcji. Najważniejsza sylwetka linii to zjawiskowy płaszcz narzucony na niezwykły garnitur lub sukienkę. W efekcie powstaje sensual power look. Romantyczną propozycją jest spektakularna czarna sukienka z kwiatowymi nadrukami, którą można również potraktować jak kimono dzięki zapięciu materiału w talii.
„To była niesamowita i twórcza przygoda, dzięki której oboje się dużo nauczyliśmy. Ta współpraca pozwoliła zaproponować naszym klientkom produkty powstałe z doświadczenia dwóch marek, dostarczając najwyższej jakości produkty od Patrizia Aryton.” – podsumowała Patrycja Cierocka-Szumichora.
Dyrektor Kreatywna marki lubi twórcze współprace. W 2015 roku wystartowała z tworzoną we współpracy z zespołem projektowym linią Altro, w 2017 zadebiutowała Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski. Patrycja Cierocka nie zdradza jeszcze, jaka będzie kolejna współpraca, ale z pewnością okaże się miłym zaskoczeniem dla Klientek i fanów marki.
Finałowa kolekcja Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski będzie dostępna w salonach marki w całej Polsce na przełomie czerwca i lipca 2018.
***
O marce Patrizia Aryton
PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna. Do 2015 roku funkcjonowała pod nazwą ARYTON, w 26. rocznicę założenia firmy przeszła lifting wizualnej komunikacji, a PATRIZIA ARYTON stała się oficjalną nazwą marki. W 2019 roku brand będzie obchodził 30-lecie swojej działalności na polskim rynku.
Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki.
Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2008 z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.
fot. materiały prasowe