Premiera kolekcji Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski

We wtorek 12 czerwca w Warszawie odbyła się uroczysta premiera kolekcji Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski. To trzecia odsłona współpracy duetu projektantów, którzy stworzyli specjalną linię produktów na sezon jesień-zima 2019.

Prezentacja odbyła się we wnętrzu Rabbithole art room – miejscu wypełnionym kreatywnymi i oryginalnymi pracami artystów. Inspiracjami Dawida przy tworzeniu kolekcji są kolorowe dzieła i architektura, w związku z czym wybór galerii sztuki nie by przypadkowy.

Wśród gości prezentacji można było spotkać wielbicielki mody: Karolinę Malinowską, Agatę Biernat, Bognę Sworowską, Grażynę Wolszczak, Annę Czartoryską-Niemczycką, Ulę Dębską, Paulinę Sykut-Jeżynę.

Podczas prezentacji było można skorzystać z porad makijażystki współpracującej z aurashop.pl oraz przetestować azjatyckie kosmetyki naszego partnera.

Naszym partnerem jest amerykańsko-koreańska marka makijażowa CAILYN, która dzięki zaawansowanej technologii i wykorzystaniu najlepszych składników oferuje innowacyjne rozwiązania. Produktami tej marki możemy wykonać profesjonalny, nieskazitelny, świeży i trwały do 24 godz. makijaż. Dodatkowo produkty tej marki mają ekskluzywne, nowatorskie i awangardowe opakowania.

Drugim partnerem jest koreańska marka kosmetyków do pielęgnacji twarzy CREMORLAB, z którą możemy wykonać rytuał pielęgnacyjny zgodny z zasadą 10 kroków. Marka bazuje na wodzie termalnej T.E.N. silnie zmineralizowanej rzadkimi pierwiastki, wzbogaconej wyciągami roślinnymi oraz innym cennymi składnikami jak kwas hialuronowy czy witaminy.

Trzecim partnerem jest amerykańsko-koreańska marka OMG!, która oferuje profesjonalne zabiegi pielęgnacyjne do użycia w domu, składające się kilku produktów w jednym opakowaniu: 2w1, 3w1, 4w1 a nawet zabieg na włosy 3w1 z maską keratynową w czepku.

***
O marce Patrizia Aryton

PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna. Do 2015 roku funkcjonowała pod nazwą ARYTON, w 26. rocznicę założenia firmy przeszła lifting wizualnej komunikacji, a PATRIZIA ARYTON stała się oficjalną nazwą marki. W 2019 roku brand będzie obchodził 30-lecie swojej działalności na polskim rynku.

Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki.

Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2008 z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s