The House of Oud, nowa marka w ofercie Quality Missala

The House of Oud to gloryfikacja twórczej swobody i artystycznych wartości. Wyjątkowe kompozycje zostały zamknięte w ręcznie malowanych flakonach i w myśl idei kreatywności, postawione … na głowie.

The_house_of_oud

The House of Oud to nie tylko nazwa marki, ale również historia przyjaźni włoskiego mistrza perfum oraz producenta oudu z Dżakarty. Andreę Casottiego i Saudyjczyka, Mohammeda Abu Nashiego połączyła pasja do sztuki, perfumy, podróże, a także poczucie piękna i zamiłowanie do nauki. Ich wspólne badania nad estetyką, kulturą i światem perfum zaowocowały połączeniem najlepszej jakości składników i nowatorskich, zaskakujących akordów.

Oud

W zapachowych kreacjach The House of Oud, oud nie jest kluczową, dominującą nutą, wokół której dodano pozostałe składniki. Jest natomiast elementem, który spaja kompozycję, nadając jej charakteru i głębi. Taka odmienna perspektywa wynika z innowacyjności marki, chęci wyprzedzenia mody i poszukiwania własnego stylu.

17553909Flakony

Zapachy The House of Oud są również natychmiast rozpoznawalne ze względu na projekt flakonu. Jego kształt nawiązuje do kształtu dłoni, a korek nakładany jest „od dołu”. Specjalne testy próżniowe gwarantują ich szczelność, a pompki zapewniają wykorzystanie perfum do ostatniej kropli.

Flakony są malowane ręcznie z wykorzystaniem różnych technik, dzięki czemu każdy z nich jest unikatowy i niepowtarzalny. Kolekcja Klem Garden wykorzystuje proces zanurzania flakonów w mieszaninie pigmentów i solwentów, z kolei w kolekcji Desert Day zastosowano „spękanie”, czyli łączenie farby z powietrzem, które sprawia, że podczas wysychania farba pęka tworząc charakterystyczne, niepowtarzalne wzory.

desert-day-collectionKolekcje

The House of Oud stworzył dwie kolekcje, zainspirowane podróżami do niezwykłych miejsc oraz snami, marzeniami i emocjami: Klem Garden i Desert Day. Te kolekcje to dwie odmienne narracje, które zabierają nas w podróż do odległych krain: do Azji Południowo-Wschodniej i na Bliski Wschód.

Kolekcja Desert Day jest interpretacją pustyni: to olfaktoryczne 24 godziny, spędzone w jej sercu. Kolekcja składa się z pięciu zapachów uosabiających piękno dzikiego terenu, magię rozległych piaszczystych przestrzeni i metamorfozy, które pustynia przechodzi w ciągu jednego dnia. W kolekcji znajdują się kompozycje Breath of the Infinite, Wind Heat, Golden Powder, Blessing Silence i Wonderly.

klem-garden-collectionKolekcja Klem Garden otwiera bramy do ponadczasowo pięknego ogrodu, pełnego rozkosznych przyjemności. Dojrzałe owoce zachwycają olfaktoryczną perfekcją, pięknem silniejszym niż mogą opisać słowa. Kolekcję tworzą zapachy Almond Harmony, Dates Delight, Grape Pearls, Cypress Shade i Empathy.

Zapachy The House of Oud dostępne są w Perfumerii Quality Missala i w wybranych perfumeriach na terenie całej Polski we flakonach o pojemności 75 ml EDP w cenie 795 zł.

***
Perfumeria Quality Missala oferuje bogatą, starannie dobraną kolekcję ekskluzywnych perfum i kosmetyków pielęgnacyjnych. To oferta dla koneserów produktów elitarnych i wyróżniających się najwyższą jakością. Perfumerie Quality znajdują się w Warszawie (hotel Marriott, DM Klif, Dom Perfum Quality Missala), Wrocławiu, Poznaniu, Toruniu i Opolu. Produkty reprezentowane przez Perfumerię Quality Missala dostępne są także we współpracujących z firmą niezależnych perfumeriach partnerskich w wielu miastach Polski oraz salonach kosmetycznych i ośrodkach spa. Wśród ponad 80 najbardziej luksusowych i niszowych marek świata znajdują się m.in. Amouage, Bellefontaine, Clive Christian, Creed, Grossmith, Kilian, L’Artisan Parfumeur, M. Micallef, Maison Francis Kurkdjian, Menard, Montale, Nasomatto, Olivier Durbano, Puredistance, Rancé, Roja Parfums, Valmont, Visoanska czy Xerjoff.

Perfumeria Quality Missala to dynamicznie rozwijająca się firma rodzinna założona przez Stanisławę Missalę w roku 1991. Dzięki budowanej od lat marce oraz stale rozwijanemu portfolio produktów z najwyższej półki, firma jest obecnie nie tylko najważniejszym dystrybutorem luksusowych i niszowych marek w Polsce, ale także jedną z czołowych perfumerii w Europie. Więcej informacji: www.PerfumeriaQuality.pl

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s