Możesz wszystko, możesz być kimkolwiek zechcesz – naszkicuj marzenia!

Co łączy artystów XX wieku z ikoną popkultury? Na to pytanie odpowiadają marki Barbie i Moleskine. Aby inspirować kobiety do osiągania celów i realizacji marzeń, powstała limitowana kolekcja wyjątkowych notesów. Każda fanka dwóch kultowych marek będzie mogła zapisywać w nich swoje małe-wielkie, kreatywne plany. A wszystko to z zachowaniem ikonicznego stylu i szyku!

Marki Barbie oraz  Moleskine inspirują artystów od dawna. Sięgając do twórczości największych twórców XX wieku – Van Gogh’a, Picasso czy Hemingway’a, możemy odnaleźć ich zapiski w zeszytach z charakterystycznymi zaokrąglonymi rogami. Notes, który pozwalał pisać lub szkicować w dowolnej formie i w dowolnym miejscu, szybko stał się ulubionym notatnikiem wśród kreatywnych ludzi związanych z literaturą czy sztuką.

Barbie to natomiast ikona pop kultury, która była muzą wielkich artystów – przedstawiana na obrazach Andiego Warhola i ubierana przez najsławniejszych projektantów świata, takich jak np. Oscar de la Renta. Niepowtarzalne kolekcje, dedykowane specjalnie dla niej, stworzone zostały przez najsłynniejsze nazwiska świata mody – m.in.: Diora, Givenchy, Versace, Armaniego, Burberry, Karla Lagerfelda czy Moschino. Najsłynniejsza lalka świata to również niekończące się źródło inspiracji dla młodych dziewcząt, którym Barbie tłumaczy, że „Mogą być kim chcą” i same zdecydować, jak będzie wyglądała ich przyszłość.

 

Dążenie do realizacji marzeń, chęć pobudzania kreatywności i motywowania młodych dziewczyn do działania,  doprowadziło do powstania wyjątkowej kolekcji Barbie x Moleskine.  W limitowanej edycji znajdziemy 6 produktów: 2 klasyczne notatniki w wersji gładkiej oraz w linie, 2 wydania kieszonkowe, etui na telefon. Kolekcjonerzy w kolekcji znajdą wyjątkowy zestaw zawierający: notes (ręcznie numerowany do liczby 9 999) z okładką w paski zainspirowaną kostiumem kąpielowym pierwszej lalki Barbie z 1959 roku oraz długopis z inspirującym cytatem twórcy lalki. Wszystko to zostało zamknięte w pudełku z oryginalnymi ilustracjami. Cała kolekcja Barbie x Moleskine nawiązuje do charakterystycznych elementów związanych z lalką Barbie: pierwsze szkice, logo, akcesoria modowe, wzory inspirowane jej strojami.  Motyw lalki znajdziemy nie tylko na okładce i banderoli, ale także w dołączonych do produktów naklejkach, czy na wewnętrznych stronach notesów, w formie rysunku czy cytatów jej twórcy – Ruth Handler.

Pozostaje tylko chwycić wybrany notes w dłoń i zapisać w nim wszystkie plany oraz marzenia pamiętając, że możesz być kim chcesz!

***
O Barbie:

Barbie zadebiutowała na rynku 9 marca 1959 roku. Lalka powstała z inicjatywy Ruth Handler, która chciała pokazać dziewczynkom, że mogą być kim chcą, mogą wyobrażać sobie swoje dorosłe życie, a w trakcie zabawy mogą odgrywać sytuacje znane z codziennych obserwacji. Lalka Barbie od początku swojego istnienia odzwierciedla różne narodowości, profesje, role społeczne i style. Przełomem dla marki było pojawienie się w 2016 roku trzech nowych sylwetek Barbie (wysoka, drobna, krągła), 7 typów karnacji, 22 kolory oczu i 24 różnych uczesań.

Obecnie Barbie jest sprzedawana w 140 krajach, a 99% dziewczynek w wieku do 10 lat ma przynajmniej 1 lalkę Barbie. Marka Barbie to nie tylko lalki, ale również mebelki,  pojazdy, ubranka i akcesoria dla lalek. Na YouTube istnieje 1000 kanałów poświęconych Barbie.

O Moleskine

Wzór kieszonkowego notatnika oprawionego w czarną skórę ma ponad 200 lat.  Na początku były produkowane przez małe włoskie manufaktury i dystrybuowane przez paryskie sklepy papiernicze odwiedzane przez międzynarodową awangardę. W latach 80-tych XX wieku, w wyniku zamknięcia zakładu intorigatorskiego, notatnik zniknął z rynku. W 1987 roku Bruce Chatwin w swojej powieści The Songlines opisuje historię kultowego notatnika i nadaje mu nazwę „moleskine”. Legenda zostaje wskrzeszona w 1997 przez wydawcę z Mediolanu, który użył nazwy wymyślonej przez Chatwina jako marki.

Oryginalne moleskiny mają dziś dwa rodzaje okładek: twardą i miękką. Klasyczne są czarne, ale współcześnie Moleskine nie jest już tylko małym, czarnym notatnikiem. Powstaje wiele notatników, kalendarzy, dzienników, a nawet specjalnych notatników do zapisywania przeczytanych książek, wypitych win, czy obejrzanych filmów. Większość produktów jest dostępna w rozmiarach od kieszonkowego, po extra duże. Co roku Moleskin współpracuje z innymi markami  tworząc specjalne edycje swoich produktów. Tak powstały notesy sygnowane logo, cytatami i postaciami  m.in. ze Star Wars, Peanut czy Lego.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s