Digel Protect 3 – biznesowy strój idealny dla aktywnych mężczyzn

Potrójna ochrona od Digel dla większego komfortu – linia P3 jest odporna na zagniecenia, wodę i plamy, posiada też bezpieczną kieszeń.

20180221_DIGEL_ARKADIA_0299To nic dziwnego, że jadąc na spotkanie biznesowe chcemy dobrze wyglądać i to niezależnie od czasu podróży czy środka transportu. Strój stanowi bowiem o statusie społecznym i zawodowym, świadczy o szacunku do drugiej osoby i jest nieodłączną częścią modowego savoir vivre. Jak ważne jest pierwsze wrażenie nikogo nie trzeba przekonywać. Ponadto gdy mamy świadomość, że dobrze wyglądamy czujemy się lepiej, jesteśmy pewniejsi siebie i z większym spokojem możemy skupić się na merytoryce spotkania. Dzieje się też odwrotnie, gdy wiemy, że nasz strój ma jakieś mankamenty, może to rozpraszać naszą uwagę i wpływać negatywnie na samopoczucie, a tym samym sprawy zawodowe. Szczególnie długie godziny spędzone w drodze na ważne spotkanie mogą martwić podróżujących biznesowo, czy to samochodem, pociągiem, czy też samolotem.

Firma Digel znalazła idealne rozwiązanie dla osób aktywnych, ceniących nieskazitelny wygląd, zwłaszcza często podróżujących w biznesie. Użycie specjalnych materiałów w ubraniach serii Protect 3 sprawia, że są one stale odporne na zagniecenia, bez różnicy jak długo są użytkowane. „Nie przyjmują” też wody ani żadnych innych płynów np. kawy, herbaty czy wina, które po prostu nie wchłaniają się w materiał i spływają po nim. Jest to niezwykle przydatne także podczas różnych 20180221_DIGEL_ARKADIA_0296uroczystości rodzinnych i okolicznościowych oraz firmowych wydarzeń, w tym ważnych prezentacji i wystąpień przed szerszym gronem odbiorców. Dodatkowo marynarki z serii P3 posiadają tzw. bezpieczną kieszeń, która dzięki suwakowi zabezpiecza drobne przedmioty przed zgubieniem.

„Zastosowanie nowych technologii w produkcji tkanin, z których uszyte są koszule, marynarki, spodnie oraz kurtki i płaszcze z serii Protect 3 sprawia, że produkty firmy Digel są bardzo wygodne i praktyczne. Nazwa P3 wywodzi się od potrójnej ochrony jaką zapewniają wykorzystane w tej linii ubrań materiały. Są one wodo i plamoodporne, a dzięki dodatkowi włókien syntetycznych zachowują elegancki wygląd nawet przy długotrwałym i intensywnym użytkowaniu. Praktyczna jest także wielofunkcyjna wewnętrzna kieszeń marynarki, która dzięki suwakowi jest idealna do przechowywania telefonu komórkowego, dokumentów i monet. Proste rozwiązanie, a jakże przydatne. Klienci Digel cenią takie detale, podobnie jak cechy szczególne marki: staranne wykończenia, wysoką jakość i dobrą relację jakości do ceny.” – mówi Marek Paszkowski, dyrektor marketingu Digel Polska.

Dzięki szeregowi zabiegów – starannie dobrana kompozycja materiałów ze specjalnym skrętem przędzy i wykorzystaniem nanotechnologii, włączenie lycry, spodnie z elastycznym pasem, specyficzne wykończenie materiałów – ubrania z linii Protect 3 są wygodne i przyjemne w noszeniu. Nawet po długiej podróży pozostają eleganckie i nie wymagają prasowania. Świetnie sprawdzają się też podczas trwających wiele godzin imprez. Linia Protect 3 spełnia równocześnie kanony współczesnej mody odpowiadając – jak wszystkie kolekcje Digel – najnowszym światowym trendom.

Digel jest dostępny w kilkudziesięciu salonach w Polsce. Więcej na: www.digel.pl www.facebook.com/digelpoland

***
Digel – The Menswear Concept

Międzynarodowa marka obecna na rynku od ponad 78 lat. Tworzy innowacyjną i kreatywną modę dla mężczyzn, którą cechuje dbałość o wysoki standard obsługi, stylizacje stawiające na indywidualność i komfort noszenia połączony z wysoką jakością. Mocne strony marki Digel to: bardzo dobra relacja jakości do ceny, najszersza oferta systemów modułowych w Europie (garnitury Mix&Match), linie odzieży dedykowane różnym sylwetkom, dostępność pełnego asortymentu w ciągu 24 godzin. Skierowane na różne okazje kolekcje marki Digel (Preference – linia premium, Protect 3 – idealna na podróż, Ceremony – na ważne życiowe wydarzenia, Move – niezależna kolekcja łącząca świat biznesu i lifestyle’u, sportowy luksus i miejski styl, nowoczesne i dopasowane kształty) dostępne są w ponad 3000 sklepów w ponad 40 krajach. W Polsce firma działa od 1993 r. i stale rozwija sieć sprzedaży dobrze odpowiadając na oczekiwania klientów i zmieniające się w męskiej modzie trendy.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s