M∙A∙C AIDS Fund #wolewiedziec

#WOLEWIEDZIEC – rusza kampania społeczna popularyzująca badania na obecność wirusa HIV. „Każdego dnia w Polsce nawet trzy osoby dowiadują się, że są zakażone wirusem HIV. Aż dwie trzecie zakażonych nie ma takiej świadomości, bo po prostu się nie bada” – akcja #WOLEWIEDZIEC ma za zadanie poprawienie tych druzgocących statystyk.

fN7ja4n

W 1994, gdy AIDS rozprzestrzeniało się w postępie geometrycznym na całym świecie, założyciele M·A·C szukali sposobu przeciwstawienia się epidemii. Zachęceni wsparciem pracowników, postanowili stworzyć M·A·C AIDS Fund i z organizacji walczących z HIV/AIDS uczynić beneficjenta charytatywnej działalności firmy. Do chwili obecnej, dzięki różnym inicjatywom mającym na celu zbiórkę pieniędzy, jak pomadki VIVA GLAM, kartki okolicznościowe Kids Helping Kids oraz dzięki pomocy słynnych rzeczników z branży rozrywkowej i świata mody, M·A·C AIDS Fund zebrała ponad 460 milionów dolarów.

EkxVEiI

DOŁĄCZ DO NAS I WESPRZYJ #WOLEWIEDZIEC!

Namaluj sobie symbol akcji (serce z czerwoną wstążką) pomadką, zrób sobie zdjęcie i opublikuj je w mediach społecznościowych, zamieszczając poniższe hasztagi:

#WOLEWIEDZIEC #FashionMagazinePolska #MACAIDSFUND #MAF #VIVAGLAM #MACCOSMETICS @MACCOSMETICS

Promując ideę kampanii społecznej #WOLEWIEDZIEC świadomie przyczyniasz się do walki z utartymi schematami nt. HIV/AIDS.

#WOLEWIEDZIEĆ

O tym, z jak poważnym problemem mamy do czynienia, mówią dane epidemiologiczne. Od początku epidemii, czyli od 1985 roku, do lipca 2017 roku, wirusa HIV wykryto w Polsce u 22 657 osób. W tym samym czasie odnotowano ponad 3,5 tysiąca zachorowań na AIDS, a 1382 osoby z powodu tej choroby zmarły. Co roku liczba zakażonych wzrasta o kilkanaście procent. W 2015 roku Polska znalazła się nawet na niechlubnej liście 10 krajów Europy z największą liczbą nowych zakażeń HIV. Dwie trzecie zakażonych wirusem HIV nie wie o swojej chorobie. Żyją z nią, nie zdając sobie z tego sprawy, tym samym narażając innych na zakażenie i zmniejszając swoje szanse na spokojne życie, które mogliby prowadzić dzięki stałej kontroli lekarza i terapii antyretrowirusowej.

Dlatego MAC Cosmetics wraz z MTV Polska i Fashion Magazine postanowiły uruchomić akcję #WOLEWIEDZIEC. Projekt wspierają Ambasadorzy: Grażyna Wolszczak, Robert Biedroń, Natalia Siwiec, Karolina Pisarek, Piotr Grabarczyk i Michał Baryza.

Ambasadorzy wzięli udział w specjalnej sesji zdjęciowej, która będzie promować całą akcję. Efekty sesji można zobaczyć w najnowszym numerze FASHION MAGAZINE, którego wydanie jest do nabycia od 14. maja. Projekt będzie promowany na stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych organizatorów i Ambasadorów akcji.

Symbolem akcji #WOLEWIEDZIEC jest serce z czerwoną wstążką. Okazaniem poparcia dla akcji jest malowanie na skórze symbolu akcji oraz oznaczanie zdjęć hasztagiem #WOLEWIEDZIEC.

M·A·C AIDS Fund/ VIVA GLAM

Przedwczesna śmierć Franka Angelo w 1997 roku była początkiem nowego rozdziału w historii M·A·C. W roku 1998 Estée Lauder Companies nabyły pozostałe udziały firmy, a John Demsey został mianowany prezesem M·A·C. Pod jego zarządem wzmocniła się wieź pomiędzy modą, przemysłem kosmetycznym i kulturą, dzięki czemu M·A·C zachował swój nowatorski charakter. Walnie przyczyniał się on do inicjowania współpracy z takimi gwiazdami jak Linda Evangelista, Liza Minnelli, Pamela Anderson, Catherine Deneuve i inne, oraz lansowania programów M·A·C VIVA GLAM i Beauty Icon.

Rozwijając się, M·A·C nieustannie zaspokaja potrzeby swoich klientów, ciągle poszerzając istniejące i wprowadzając nowe kategorie, z których każda jest odpowiedzią na zapotrzebowanie wśród najważniejszych ambasadorów M·A·C – profesjonalnych artystów makijażu. Równie ważne jak wzrost sprzedaży na rynkach międzynarodowych jest zaangażowanie firmy w M·A·C AIDS Fund, serce i duszę marki.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s