Orient Boho Chic Altro Patrizia Aryto

Wyrusz w podróż po Dalekim Wschodzie razem z nową kampanią ALTRO Patrizia Aryton na sezon lato 2018. Kolekcja inspirowana tradycją orientu, dzięki wyszukanym materiałom i prostym cięciom zyskała romantyczną nutę z elementami zmysłowego boho.

Kierunek – daleki Wschód

Tkaniny zostały dobrane na zasadzie kontrastu dwóch kwiatowych deseni, które nawiązują do wzorów malowanych ręcznie papierów origami. Monochromatyczną bazą kolorystyczną stanowią nasycony odcień granatu i jasny pudrowy róż, zbliżony do koloru pąków japońskiej wiśni – Sakury. Energetyczna, cytrynowa żółć jest mocnym akcentem w subtelnej, zdecydowanie kobiecej palecie barw.

Kapsułowa kolekcja ALTRO to wariacja na temat sukienki kimonowej – dopasowanej w talii z długimi rękawami lub na szerokich ramiączkach. Jak w poprzednich odsłonach linii, obowiązuje zasada komplementarności – poszczególne projekty pasują do siebie, jednocześnie każda z kombinacji pozwala uzyskać inny efekt. W zależności od zestawu może mieć charakter casualowy, boho lub elegancki. Wśród nowych produktów z linii uwagę przykuwa asymetryczna, biała koszula, która zestawiona z gładkimi spodniami lub wzorzystą spódnicą stworzy niebanalną stylizację. Dzianinowe kardigany z rękawem do łokcia i przedłużanym przodem to interpretacja krótkiego kimona, które jest esencją stylu boho.

Całość jest lekko eteryczną i nonszalancko sensualną opowieścią w stylu boho. Kwintesencją wakacyjnych wojaży i romantycznych eskapad w nieznane…

Wszystkie projekty łączą kimonowe, miękkie linie rękawów, zwiewne i lekko asymetryczne formy oraz nonszalanckie wiązania podkreślające talię. Kolekcja dostępna jest w w salonach stacjonarnych Patrizia Aryton oraz sklepie online.

***
O marce Patrizia Aryton

PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna. Do 2015 roku funkcjonowała pod nazwą ARYTON, w 26. rocznicę założenia firmy przeszła lifting wizualnej komunikacji, a PATRIZIA ARYTON stała się oficjalną nazwą marki. W 2019 roku brand będzie obchodził 30-lecie swojej działalności na polskim rynku.

Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki.

Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2008 z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s