Parfois z kampanią WHO I AM

Wraz z oficjalnym nadejściem silly season Parfois przygotowało nową kampanię, która – po raz kolejny – stawia na indywidualność każdej z nas. Po kampanii Brak definicji jest moją definicją czas na Kim Jestem, PRAWDZIWY MANIFEST „JA”, reprezentujący kobietę wolną i o nieograniczonych możliwościach na wyrażenie siebie w każdym momencie.

Modelka Marlene Kohrs reprezentuje kobietę, który wyróżnia się na tle tłumu. Autentyczna kobieta, nieprzejmująca się resztą świata i opiniami tych, którzy ją otaczają. Dając jasny przekaz – niech żyje wolność ekspresji – kobieta ta prezentuje swoje możliwości do wyrażania siebie i reagowania na zmiany w świecie bez utraty swojej tożsamości.

To właśnie w środowisku miejskim kampania ta zyskuje życie. W kampanii Kim Jestem lato będzie wyrażane poprzez stylizacje i akcesoria odkrywane na nowo i pozwalające, aby każda z nas mogła tworzyć swoje własne kombinacje i interpretacje.

W MIARĘ, JAK WZRASTAJĄ TEMPERATURY, TKANINY STAJĄ SIĘ LŻEJSZE, wzory bardziej egzotyczne, a kolory coraz mocniejsze. Pastelowe odcienie kontrastują z letnimi barwami takim czerwony, żółty, pomarańczowy czy niebieski; paski nakładają się na paski, dżins mieszany jest z dżinsem, a stylizacje to tal look w tej samej barwie zyskują nowe życie. Środowisko miejskie kontrastuje ze stylizacjami plażowymi – z tunikami i długimi sukienkami, słomianymi kapeluszami i czapkami oraz akcesoriami z motywami etnicznymi, jak koralki i frędzle.

Stylizacje miejskie traktowane są z przymrużeniem oka, co wyraża się w postaci chustek na głowę, torebek z frędzlami, sukienek; na tle kampanii Kim Jestem widoczny jest jej buntowniczy charakter, a interwencja następuje poprzez użycie plakatów. I właśnie w taki sposób bohaterka tej kampanii pokazuje swoją tożsamość – poprzez wiadomości, kolory i wzory, które tworzą jej świat i stara się przy tym zerwać ze stereotypami, przełamać bariery i od nowa tworzyć świat. Slogany i stereotypy nakładają ograniczenia. Stanowią przeszkodę w wyrażeniu własnego „ja” i indywidualności każdego z nas. Ograniczają postrzeganie świata takim, jakim jest, a nie takim, JAK SIĘ MÓWI, ŻE JEST.

W tym sezonie, Parfois stara się zerwać z owymi barierami i granicami, dając przestrzeń do tego, aby każda kobieta mogła wyrazić siebie i zawsze czuć się tym, kim jest naprawdę. Dane na dżinsy, mieszanki wzorów, tkanin i elementów, które ze sobą kontrastują, jak na przykład nerki łączone ze spódnicami i sandałami na szpilkach.

Po raz kolejny, zaproszenie jest proste: ŁĄCZYĆ, UŻYWAĆ I BYĆ. Bez obaw, stereotypów lub zasad. Mieszajmy style, zakładajmy to, co nam się podoba, bądźmy kim jesteśmy i bądźmy kim, chcemy być. Dostrzegajmy w każdym miejscu, w każdym akcesorium, w każdej okazji możliwość do stworzenia czegoś nowego, do pokazania, kim jesteśmy i do zmieniania świata.

Kim Jestem jest nową interpretacją kampanii Brak definicji jest moją definicją, dopełnieniem wyrażenia „ja”, indywidualności i naszej mocy do zerwania z tym, CO TRADYCJONALNE I Z GÓRY NARZUCONE. Wolna droga do nowoczesnej wizji kobiety i jej roli w społeczeństwie.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s