#LaDorothée by TOMAOTOMO

17 kwietnia w klimatycznych wnętrzach HOTELU BELLOTTO Tomasz Olejniczak, tworzący pod marką TOMAOTOMO, zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #LaDorothée. Nazwa kolekcji to prezent i hołd złożony mamie projektanta, najdroższej mu osobie, której jak sam podkreśla, zawdzięcza to kim jest dzisiaj.

Tomasz Olejniczak to projektant nietuzinkowy, który konsekwentnie od początku swojej zawodowej drogi, tworzy modę z najwyższej półki, nie ulegając powszechnie lansowanym trendom. Pierwszą i najwierniejszą klientką Tomasza była jego mama. To dzięki niej, 8 lat temu, zdecydował się na pokazanie swojej debiutanckiej kolekcji w trakcie Łódzkiego Fashion Week. To ona wiernie mu kibicuje w trakcie pokazów, oglądając kolekcję zawsze z pierwszego rzędu. Dlatego wczorajszy pokaz Tomasz Olejniczak zadedykował właśnie swojej mamie.

#LaDorothée to kolekcja dla kobiet świadomych i przebojowych, kobiet sukcesu, z wysokim poczuciem własnej wartości. Dla tych, które nie obawiają się odważnych stylizacji, niejednokrotnie wyprzedzających aktualne trendy, bo strojem podkreślają swoją osobowość, niezależność i siłę. W trakcie pokazu zobaczyliśmy zmysłowe kreacje o różnorodnych formach, które stworzyły spójny spektakl. „To historia o modzie, którą opowiadam współczesnej kobiecie, kochającej niezapomniany urok lat 50 i 60.” – mówi Tomasz Olejniczak – „W kolekcji dominują suknie i sukienki, ale nie zabrakło tu także płaszczy, żakietów, spodni i zestawów codziennych w bardzo luksusowym wydaniu.”

#LaDorothée to kwintesencja luksusu i elegancji. Do przygotowania kolekcji projektant wykorzystał doskonałe jakościowo tkaniny pochodzące z uznanych szwajcarskich i francuskich fabryk, w których zaopatrują się światowe domy mody tj. Prada, Fendi, Chanel, czy Louis Vuitton. Zobaczyliśmy tu m.in. jedwabie, gipiury, pawie pióra w mieniących odcieniach, czy efektowne hafty tworzące mozaikowe wzory. Idealnym uzupełnieniem bogatych stylizacji pokazu była zmysłowa i pełna blasku biżuteria SPARK SILVER JEWELRY, a także eleganckie buty marki WOJAS.

Pokaz otworzyła dawno niewidziana Zuza Kołodziejczyk (zwyciężczyni 3 edycji Top model), która wraca na wybieg w doskonałej formie.

Fryzury modelek przygotowała marka DAVINES, a makijaże były dziełem wizażystek marki PAESE. Partnerami pokazu byli także PERLAGE oraz producent naturalnych soków CYMES. O nastrój gości wydarzenia zadbał WORLD CLASS SPIRITS. Patroni medialni wydarzenia to: Gala, FASHION MAGAZINE, a także porte lamode.info oraz fashionpost.pl.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s