Od piątku do niedzieli Arkadia przemieniła się w prawdziwą świątynię piękna. Wszystko to za sprawą wiosennego Sephora Trend Report. Dzięki cyklicznej imprezie sieci perfumerii Sephora, na odwiedzające w tych dniach Arkadię panie czekał sztab ekspertów, z którymi wkraczały w świat trendów beauty nowego sezonu wiosna-lato 2018.
- Monochromatyczny makijaż z różem w głównej roli,
- retro efekt pop–doll eyes oraz
- awangardowa, graficzna kreska –
oto 3 wiodące trendy w makijażu zaprezentowane przez ekspertów Sephora.
W miniony weekend setki pań odwiedzających Arkadię miało okazję skorzystać z bezpłatnych konsultacji makijażowych w trendach sezonu, ze stylizacji włosów z marką Bumble and Bumble, brwi z marką Benefit, stylizacji paznokci oraz mini-zabiegów pielęgnacyjnych Origins. Tej wiosny Sephora wraz z partnerami przygotowała aż 18 stanowisk usługowych, na których bezpłatnie skorzystać mogły z konsultacji.
PRZEGLĄD TRENDÓW WIOSNA-LATO 2018
Sephora
Dior
Esteé Lauder
Kat Von D Beauty
Lancome
Marc Jacobs
NARS
Yves Saint Laurent
benefit i Bumble and Bumble
W sobotę odbyło się kulminacyjne show Sephora Trend Report, a podczas niego pokaz mody oraz stylizacji makijażowych w najgorętszych trendach. Makijaże proponowane na sezon wiosna-lato 2018 zaprezentowały makijażystki europejskiego Sephora PRO Team: Regitze Marie Krabbe oraz Anna Galińska. Na sobotnim wydarzeniu prowadzonym przez Gabi Drzewiecką i Oliwiera Janiaka, nie zabrakło zaprzyjaźnionych z Sephora polskich gwiazd, które zaprezentowały nowości sezonu od Dior, Kat Von D Beauty, Esteé Lauder, Marc Jacobs Beauty, NARS, Lancome oraz Yves Saint Laurent. Imprezę uświetniły: Helena Norowicz, Joanna Horodyńska, Maja Sablewska, Katarzyna Zielińska, Weronika Książkiewicz, Karolina Malinowska, Weronika Rosati, Julia Wieniawa oraz Marta Parciak (Zmalowana), które opowiedziały publiczności o nowościach kosmetycznych i trendach, które najbardziej je zachwyciły.
Wiosna 2018 w modzie to kolor i wygoda. Pokaz trendów w modzie autorstwa stylistki – Agnieszki Ścibior, zachwycił zebranych intensywną kolorystyką będącą interpretacją trendu fluo w makijażach sezonu i powrotem do lat 90-tych. Wygodne, raczej płaskie, obuwie, kapelusze w wersji oversize, torebki, które nosimy np. przypięte na pasku w talii, motywy graficzne i metaliczne – wszystkie te elementy dostrzec można było wśród zaprezentowanych stylizacji.
Podczas Trend Report tradycyjnie nie zabrakło też nowości ze świata zapachów. Grupa Volt z Egurrola Dance Studio przedstawiła bajeczne etiudy taneczne interpretujące nowe zapachy Guerlain „Mon Guerlain Floral” oraz Narciso Rodriguez „Blue Noir” .
Najgorętsze nowości kosmetyczne sezonu, a także modowe inspiracje prosto z wybiegów znajdziesz w kultowym Sephora Trend Book. Przewodnik po trendach wiosna-lato 2018 znajdziesz na www.sephorapolska.pl oraz na www.blogmakijaż.pl – videoblogu Sephora, gdzie najlepsze makijażystki Sephora w krótkich filmikach instruktażowych zdradzają tajniki perfekcyjnego makijażu w trendzie i pokazują krok po kroku, jak go wykonać.
***
Sephora to najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w 33 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 94 perfumerie w największych miastach. Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.
Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited. Dzięki przynależności do grupy LVMH, Sephora współtworzy i dekoduje nowe trendy w świecie urody i mody. Z Sephora każdy nowy sezon jest jeszcze bardziej ekscytujący!
Więcej informacji na temat firmy i sklep internetowy www.sephora.pl
fot. materiały prasowe