24 lutego br. w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. W. Lutosławskiego w Warszawie odbył się koncert z cyklu „To, co najpiękniejsze… – Zima”. W pierwszej części koncertu wystąpili muzycy Męskie Granie Orkiestra, którzy odebrali Złotą Płytę dla albumu Męskie Granie 2017.
Sponsorowane przez markę Żywiec Męskie Granie jest jednym z najciekawszych wydarzeń muzycznych w kraju. Oryginalny repertuar, zaskakująca mieszanka stylów i artystów sprawia, że koncerty Męskiego Grania to niezapomniane doświadczenie, które publiczność ma szansę przeżyć tylko podczas tej trasy. Każda kolejna edycja wydarzenia udowadnia, że siła tworzenia tkwi w przełamywaniu konwencji, eksperymentowaniu i odwadze w poszukiwaniu nowych brzmień.
Efekty tych niezwykłych kolaboracji możemy usłyszeć na płycie Męskie Granie 2017, która w trzy miesiące od premiery uzyskała status Złotej Płyty. Podczas sobotniego koncertu nagrodę odebrali artyści Męskie Granie Orkiestra 2017 w składzie: Tomasz Organek, Monika Brodka, Piotr Rogucki, Antoni „Ziut” Gralak, Robert Markiewicz, Adam Staszewski, Tomasz Lewandowski, Natalia Zamilska, Agim Dżeljilji, Michał Kowalonek i Lesław Matecki wraz z Mają Bucholc przedstawicielką marki Żywiec i Krzysztofem Bąkiem z agencji Live. – Bardzo dziękujemy artystom i wszystkim osobom zaangażowanym w projekt. A przede wszystkim fanom dobrej polskiej muzyki. Wierzę, że w tym roku ponownie zaskoczymy niezwykłymi pomysłami i rozwiązaniami – mówi Maja Bucholc z Grupy Żywiec.
Męskie Granie powróci w lipcu i sierpniu br. Szczegóły trasy zostaną podane w późniejszym terminie. Wyłącznym sponsorem trasy Męskie Granie jest marka Żywiec.
Wydany w zeszłym roku album to zapis koncertów z trasy, na którym obok muzyków Męskie Granie Orkiestra występują m.in. Hey, Coma, Voo Voo, Lao Che, i wielu innych wyśmienitych polskich artystów. Wydawnictwo „Męskie Granie” zostało opublikowane przez Polskie Radio pod patronatem radiowej Trójki.
***
Żywiec to największa marka w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006 roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku. W rankingu „Najmocniejsze Polskie Marki 2016” przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita marka Żywiec zdobyła pierwsze miejsce w kategorii napojów alkoholowych.
Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najszersze portfolio 13 stylów piwnych, 15 marek i 40 produktów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw eksportowych, sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna) i Brackie (południowa). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Białe, Żywiec Saison, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne, Żywiec APA, Warka Radler). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2017 roku sprzedała 11,2 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Browarze Zamkowym Cieszyn. Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa w Polsce, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r. Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl
fot. R.Kramski/materiały prasowe