Kilka kroków do wiosny

Choć w powietrzu jeszcze tego nie czujemy, to wiosna zbliża się wielkimi krokami. Nowy sezon przyniesie ze sobą romantyczną nutę: kwiatowe wzory, pastelowe barwy i zwiewne fasony. Kobiety mają do nich słabość! W najnowszych propozycjach marki CELLBES jest mnóstwo wiosennych modeli w szerokiej rozmiarówce. Marka dba by dostarczyć wygodne i komfortowe, ale też eleganckie produkty dla wymagających klientek. Sprawdź trendy!

Nieśmiały powiew romantyzmu

Powrót do natury i motywów roślinnych mocno odbija się w świecie mody. Kwiatowe wzory obecne są nie tylko na mocno rozkloszowanych sukienkach i bluzkach. Zadomowiły się także jako dominujący wzór na kurtkach bomberkach i uwielbianych przez Polki tunikach. Styliści marki Cellbes połączyli wzorzyste produkty z eleganckimi spodniami dżinsowymi. Na niektórych modelach pojawiają się modne, kwiatowe hafty.

Elegancja z akcentami marynistycznymi

Słońce, wiatr i woda – to pierwsze skojarzenia z morskim klimatem. Ten mocno wakacyjny akcent wchodzi już z początkiem wiosny i pewnie zagości u nas na dłużej. Klasyczne odcienie bieli, niebieskiego i czerwieni doskonale łączą się ze złotymi dodatkami. Dżinsy wcale nie muszą być nudne – Cellbes proponuje białe, z haftami nie tylko kwiatowymi, ale też z ozdobnymi szeregami guzików. Świetnie dopasowujące się do sylwetki i tuszujące niedoskonałości figury. Do nich idealnie pasują koronkowe, lekkie tuniki czy też bluzki z ozdobnymi wiązaniami przypominającymi marynarskie węzły.

Kobiecy czar

To dyskretne połączenie romantyzmu i niewymuszonej elegancji. Zamszowe czółenka w kolorze pudrowego różu, dżinsy z wysokim stanem i mieniącymi się lampasami, pastelowe bluzki o pudełkowym kroju to idealna propozycja stylizacji na randkę. Gdy pogoda nie dopisze warto założyć dżersejowy żakiet ozdobiony cekinami i koronką. A wszystko to w ciekawej gamie kolorystycznej od bieli, beżu, khaki, błękitu aż po granat.

***
O marce Cellbes

Szwedzka marka Cellbes od ponad 60 lat ubiera kobiety na europejskim rynku. Szeroka gama produktów oraz zróżnicowana rozmiarówka idealnie zaspokoi gusta wymagających Klientek. Sprzedaż oparta na katalogach i sklepie internetowym od wielu lat jest podstawą funkcjonowania marki. Sprawdzone kroje i fasony połączone z najnowszymi trendami w ofercie Cellbes są świetną alternatywą dla sklepów stacjonarnych. Ubrania użyte w kampanii to tylko ułamek tego, co oferuje marka. Na stronie http://www.cellbes.pl i w katalogach marki dostępna jest odzież i dodatki dla mężczyzn oraz ubrania dla dzieci. Oferta uzupełniona o te dwa segmenty perfekcyjnie spełnia oczekiwania każdej kobiety.

Cellbes to również home fashion, czyli dodatki, które świetnie ubiorą nasz dom – skandynawskie lampki, świeczniki, pościele, tekstylia i akcesoria kuchenne.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s