B&O Play, młodsza siostra Bang & Olufsen, znanego i cenionego na rynku globalnym producenta sprzętu audio, prezentuje dwa flagowe modele słuchawek: Beoplay H8i oraz H9i.
Beoplay H9i – komfort i wyjątkowe muzyczne doznania
Beoplay H9i to wokółuszne bezprzewodowe słuchawki wykonane z materiałów klasy premium. Opaska posiada solidny, a równocześnie lekki aluminiowy stelaż pokryty skórą bydlęcą. Nauszniki to anodyzowane aluminium wykończone delikatną skórą jagnięcą oraz poduszki z adaptacyjnej pianki, które dzięki pamięci kształtu idealnie dopasowują się do ucha, zapewniając tym samym jeszcze większy komfort użytkowania.
- Ulepszony design – zgrabniejszy design poduszek wokółusznych, zmieniony kształt pałąka i większe aluminiowe panele z funkcją touch control.
- Udoskonalony system ANC – funkcja ANC została ulepszona tak, aby sprawdzać się lepiej w przedziale 300-800Hz, co oznacza bardziej efektywną redukcję ludzkich głosów.
- Ulepszony dźwięk – wprowadzono nowy port basowy, który zapewni silniejsze dźwięki basowe.
- Tryb Transparency – wystarczy jeden szybki gest, by wyłączyć muzykę oraz system ANC. Po zdjęciu słuchawek wbudowany czujnik ruchu automatycznie zastopuje transmisję dźwięku – wznowienie odtwarzania nastąpi po ponownym ich nałożeniu.
- Możliwość parowania z dwoma urządzeniami naraz.
- Wydłużony czas odtwarzania i jakość rozmów – dzięki zoptymalizowaniu obwodu Beoplay H9 zapewniają kolejne 4 godziny odtwarzania, a dodatkowy mikrofon ulepszył jakość dźwięku w trakcie rozmów.
Beoplay H8i – odnowiona współczesna klasyka
B&O PLAY usprawnił klasyczny design nausznych słuchawek H8 nadając modelowi H8i nowoczesny i lekki wygląd, zwiększając tym samym czas odtwarzania o 100% oraz dodając funkcje, które dodatkowo wzbogacą muzyczne doznania.
- Ulepszony design – dyski z anodyzowanego aluminium zaprojektowano tak, aby wizualnie synchronizowały się z nausznikami, a pałąk zyskał nowy, minimalistyczny wyraz.
- Przyciski kontrolne – Beoplay H8i w przeciwieństwie do modelu H9i, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom osób, które wolą sterowanie za pomocą przycisków, zamiast funkcji touch control.
- Lider w czasie pracy – Beoplay H8i zapewniają nawet do 30 godzin odtwarzania przy włączonej funkcji Bluetooth oraz ANC.
- Tryb Transparency – wystarczy jedno kliknięcie, by wyłączyć muzykę oraz system ANC. Co więcej, po zdjęciu słuchawek wbudowany czujnik ruchu automatycznie zastopuje transmisję dźwięku – wznowienie odtwarzania nastąpi po ponownym nałożeniu.
- Możliwość parowania z dwoma urządzeniami naraz.
- Ulepszona jakość rozmów – dzięki wbudowaniu dodatkowego mikrofonu ulepszono jakość dźwięku w trakcie rozmów.
Ceny i Dostępność
Beoplay H8i oraz Beoplay H9i będą wprowadzane na rynek w dwóch kolorach: naturalnym i czarnym. Słuchawki dostępne od 25 stycznia 2018 roku w sklepach Bang & Olufsen oraz na www.beoplay.com, w sugerowanej cenie detalicznej 1699PLN.
Możliwość personalizacji dzięki aplikacji Beoplay App
Dzięki aplikacji Beoplay, działającej na telefonach Android oraz urządzeniach systemu Apple (iPhone oraz Apple Watch), możliwe będzie dostosowanie tonacji oraz barwy brzmienia. Intuicyjny ToneTouch pozwoli na wybór spośród profili dostosowanych do modeli H9i i H8i tak, by dopasować je do różnego rodzaju aktywności.
***
O marce B&O PLAY
B&O PLAY to marka uważana za jednego z wiodących producentów lifestylowych produktów audio. Założona w 2012 roku, młodsza siostra znanego i cenionego na rynku globalnym Bang & Olufsen, który posiada już ponad 90 lat doświadczenia w dziedzinie designu. Kunszt, perfekcyjne rzemiosło, dbałość o detale oraz otwartość na potrzeby osób ceniących aktywny tryb życia – to właśnie wartości charakteryzujące B&O PLAY. Najważniejsze są jednak emocje, dzięki którym B&O PLAY to znacznie więcej, niż tylko producent słuchawek głośników.
fot. materiały prasowe