Digel w projekcie Kalendarz Gwiazd na rzecz pomocy dzieciom

Digel Polska partnerem Kalendarza Gwiazd magazynu Business Woman & Life. Jako firma zaangażowana społecznie wspiera potrzebujące dzieci – podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych.

Maciej-Malenczuk

Kalendarz Gwiazd wydany przez redakcję Business Woman & Life to coroczna akcja charytatywna na rzecz pomocy podopiecznym stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Digel Polska – jeden z partnerów projektu – ubrał panów na sesję zdjęciową, którzy zdecydowali się wziąć udział w obecnej edycji kalendarza. Ufundował też nagrody dla licytująjąch wyjątkowe plansze z kalendarza podczas aukcji na uroczystej Gali promującej Kalendarz Gwiazd. Na grudniowej licytacji na rzecz potrzebujących dzieci zgromadzono 24 tys. zł.

Krzysztof-Wieszczek

Do Kalendarza Gwiazd na rok 2018 dołączyli: Maciej Maleńczuk – okładka i poszczególne miesiące: Tomasz Barański, Tomasz Ciachorowski, Adam Kszczot, Jarosław Kret, Kamil Kula, Rafał Ohme, Maciej Orłoś, prof. Zbigniew Lew-Starowicz, Piotr Stramowski, Krzysztof Wieszczek, Piotr Zelt i Maciej Zień. Celebryci wystąpili w towarzystwie kobiet sukcesu – polskich businesswoman. Dochód ze sprzedaży kalendarza, który cały czas można kupić, zostanie przeznaczony na rzecz dzieci objętych programami stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

„Na całym świecie Digel wykazuje trwałe zaangażowanie społeczne. „Dzieci są naszą przyszłością” to motto, które przyświeca społecznej odpowiedzialności biznesu firmy Digel AG. Sponsoring dla potrzebujących dzieci jest nie tylko bardzo trwałym sposobem pomocy, lecz także bardzo osobistym.” – mówi Marek Paszkowski, dyrektor marketingu Digel Polska i dodaje: „Wsparcie SOS Wioski Dziecięce dobrze wpisuje się w założenia firmy. To, co stowarzyszenie robi dla poszkodowanych dzieci, w zdecydowanej większości sierot społecznych, które mają rodziców, ale nie mogą liczyć na ich opiekę, jest wspaniałe. Cieszymy się, że możemy wspomóc te tak potrzebne działania”.

Adam-Kszczot

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce jest częścią międzynarodowej organizacji SOS Children Villages, obecnej w 135 krajach świata od ponad 65 lat. Jego motto to: „Chcemy, aby każde dziecko dorastało w rodzinnym środowisku, otoczone miłością, szacunkiem i poczuciem bezpieczeństwa”. Stowarzyszenie pomaga dzieciom w Polsce i w Kamerunie. Daje oparcie dzieciom opuszczonym, osieroconym oraz zagrożonym utratą opieki rodziców. Organizuje różnorodne formy pomocy dzieciom, aby jak najlepiej przygotować je do dorosłego życia. W ramach opieki zastępczej funkcjonują: SOS Wioski Dziecięce, Programy dla Młodzieży i Rodzinne Domy Czasowego Pobytu, jako działania profilaktyczne są prowadzone także Programy Umacniania Rodziny.

SOS Wioski Dziecięce to osiedla 12-14 domów. W każdym domu mieszka Rodzina SOS, którą tworzą Rodzice SOS (małżeństwo lub osoba samotna) oraz 6 – 8 powierzonych ich opiece dzieci, którymi nie mogli opiekować się rodzice biologiczni. Najczęściej wychowują się tutaj liczne rodzeństwa. Obecnie działają 4 Wioski SOS: w Biłgoraju, Kraśniku, Siedlcach i Karlinie, które mają pieczę nad łącznie 1394 podopiecznymi, w tym: 431 – dzieci w SOS Wioskach Dziecięcych i 963 – dzieci z Programów Umacniania Rodziny.

Tomasz-Ciachorowski

Na zdjęciach uczestniczy Kalendarza Gwiazd 2018: Tomasz Ciachorowski, Adam Kszczot, Krzysztof Wieszczek, Kamil Kula, Maciej Maleńczuk i Piotr Stramowski

www.digel.pl; www.facebook.com/digelpoland

***
Digel – The Menswear Concept

Międzynarodowa marka obecna na rynku od ponad 78 lat. Tworzy innowacyjną i kreatywną modę dla mężczyzn, którą cechuje dbałość o wysoki standard obsługi, stylizacje stawiające na indywidualność i komfort noszenia połączony z wysoką jakością. Mocne strony marki Digel to: bardzo dobra relacja jakości do ceny, najszersza oferta systemów modułowych w Europie (garnitury Mix&Match), linie odzieży dedykowane różnym sylwetkom, dostępność pełnego asortymentu w ciągu 24 godzin. Skierowane na różne okazje kolekcje marki Digel (Preference – linia premium, Protect 3 – idealna na podróż, Ceremony – na ważne życiowe wydarzenia, Move – niezależna kolekcja łącząca świat biznesu i lifestyle’u, sportowy luksus i miejski styl, nowoczesne i dopasowane kształty) dostępne są w ponad 3000 sklepów w ponad 40 krajach. W Polsce firma działa od 1993 r. i stale rozwija sieć sprzedaży dobrze odpowiadając na oczekiwania klientów i zmieniające się w męskiej modzie trendy.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s