Brak definicji jest moją definicją – nowa kampania marki Parfois

To właśnie w wyniku nieustannych poszukiwań i kształtowania kobiety Parfois oraz tego, co ją definiuje powstała najnowsza kampania Wiosna Lato 18. Proponując współczesną wizję świata i tego, co oznacza bycie kobietą, obecna kampania przełamuje bariery, podążając za ideą wolności i siły w obliczu granic, jakie stawiają nam utarte opinie, z góry określone przestrzenie i ogólnikowe stwierdzenia.

Niech podniosą rękę ci, którzy kiedyś sami nie nadali łatek osobom, rzeczom czy sytuacjom. Hasło tej kampanii – „Brak definicji jest moją definicją” – zachęca nas do zatrzymania się i poddania się refleksji, gdyż koniec końców każdy z nas jest wieloma osobami jednocześnie. Podczas gdy zeszłej zimy marka Parfois skoncentrowała się na wyrażaniu własnego „ja”, w tym sezonie próbuje przełamywać stereotypy i walczyć z tradycją, a wszystko to zza obiektywu fotografa Rodrigo Carmuega oraz Portu Leixões w tle.

Britt Vandervoot, twarz tej kampanii, reprezentuje kobietę, która pragnie się wyróżniać jako jednostka poprzez wyjście poza pewne ramy i poprzez przekraczanie granic (czy to społecznych czy moralnych czy stereotypów czy stylu) narzucanych przez innych odnośnie tego, kiedy i jaką kobietą powinna być. Ubiera się ona na czerwono na ceremonię ślubu, łapie słońce na werandzie, a włosy przyozdabia kwiatami. Nadaje nowe znaczenie sytuacjom i przedmiotom w codziennym życiu, które mają większy sens dla niej i jej codzienności bez myślenia o tym, co powie świat dookoła.

Kobieta ta tworzy dookoła siebie świat osobliwy, inny, wyjątkowy łączący najbardziej nietypowe elementy: miesza przeszłość z teraźniejszością, sztukę z naturą, styl sportowy ze stylem wyrafinowanym.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s