MLEKOVITA z Nagrodą Prezydenta RP

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 16 listopada 2017 r. w Rzeszowie podczas Kongresu 590, MLEKOVITA została uhonorowana prestiżową Nagrodą Gospodarczą Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.

Prezes-Zarzadu-Grupy-ML

MLEKOVITA – największa firma mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej – została doceniona przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w XV edycji Nagrody Gospodarczej w kategorii „Odpowiedzialny biznes”. To wyróżnienie to znakomite potwierdzenie właściwej strategii i efektywności zarządzania, dzięki którym nie tylko skutecznie umacnia się pozycja MLEKOVITY oraz systematycznie wzrasta siła i renoma marki, obecnie najcenniejszej w produkcyjnym sektorze polskiej gospodarki, ale przede wszystkim ukazuje, że możliwe jest aktywne i skuteczne prowadzenie biznesu społecznie odpowiedzialnego.

Nagroda Gospodarcza Prezydenta RP została ustanowiona w 1998 r. przez Aleksandra Kwaśniewskiego i była przyznawana do 2005 r., a następnie od 2011 r. przez Bronisława Komorowskiego i Andrzeja Dudę raz do roku. Inicjatywa w ciągu piętnastu edycji zmieniała swoją formułę, jednak cel przyznawania Nagrody pozostaje niezmienny – ma na celu wspieranie polskich przedsiębiorców i wyróżnianie najlepszych, czyli firm, które wnoszą znaczący wkład w rozwój naszej gospodarki, budując pozytywny wizerunek polskiej przedsiębiorczości na całym świecie oraz stanowią wzór dla innych. Nagroda w kategorii „Odpowiedzialny Biznes” przyznawana jest dla przedsiębiorstw wykazujących się aktywnymi działaniami związanymi ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, a w szczególności: prowadzą działania wewnątrz organizacji, sprzyjające pracownikom i ich rodzinom; prowadzą Prezes-Zarzadu-Grupy-MLEKOVdziałania prospołeczne służące lokalnej społeczności; tworzą nowe miejsca pracy na terytorium Polski; angażują lokalne instytucje do wspólnych działań i projektów; prowadzą działania proekologiczne.

Do XV edycji Nagrody Gospodarczej Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zostało przesłanych 152 wniosków, z czego 142 spełniło wszystkie wymagania formalne. Spośród tych wniosków Kapituła Nagrody złożona z ekspertów: przedsiębiorców, ekonomistów, przedstawicieli świata nauki i mediów wybrała 18 nominowanych, spośród których 7 finalnych laureatów wskazał Prezydent RP Andrzej Duda.

Inf. prasowa SM MLEKOVITA

***
MLEKOVITA, firma o długoletniej tradycji i ugruntowanej marce nie tylko na rynku polskim, ale również zagranicznym, jest największą grupą mleczarską w Polsce. Tworzy ją 16 zakładów produkcyjnych i 31 własnych centrów dystrybucyjnych, w tym pierwsze w branży hurtownie Cash&Carry. MLEKOVITA oferuje największy wybór nabiału w Polsce i Europie (m.in.: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery topione i wędzone, sery pleśniowe, sery sałatkowo-kanapkowe, serek ziarnisty, sery mozzarella, mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu, mleka pasteryzowane, śmietanki UHT, mleczka zagęszczone, mleczka smakowe, napoje wysoko białkowe, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi i twarożki smakowe, śmietany i śmietanki, masła i tłuszcze do smarowania, mleka w proszku oraz serwatkę w proszku), które są liderami kategorii w branży (np. mleko POLSKIE w butelce, mleko WYPASIONE, ser FAVITA, ser SOKÓŁ, masło ekstra POLSKIE). Pierwsza w kraju wprowadziła na rynek masło klarowane, jako jedyna w Polsce produkuje ser Cheddar oraz jedyna na Podlasiu – lody na skalę przemysłową.

MLEKOVITA pracuje zgodnie ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania, obejmującym System Zarządzania Jakością ISO 9001, System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 oraz System Bezpieczeństwa Żywności FSSC 22000, który jest równoważny z IFS i BRC.

MLEKOVITA jest przedsiębiorstwem ze 100-procentowym kapitałem polskim i niekwestionowanym liderem branży w kraju oraz liderem eksportu sektora mleczarskiego (posiada uprawnienia eksportowe do 144 krajów świata). Posiada certyfikat koszerności (Koher Certificate) i certyfikat HALAL; została również wpisana do bazy Sedex – firm o etycznych standardach produkcji w łańcuchu dostaw. Za swój największy sukces uznaje przede wszystkim satysfakcję klientów, oferując im produkty najwyższej jakości i rokrocznie wprowadzając nowy asortyment, który nie tylko zdobywa uznanie konsumentów, ale i liczne nagrody (np. renomowane tytuły w badaniach konsumenckich i eksperckich: Ulubiona Marka Polaków, Doceń Polskie – Top Produkt, Laur Konsumenta, Wybór Konsumenta, Odkrycie Roku, Najlepsze w Polsce, Hit Handlu itp.; złote medale prestiżowych krajowych i zagranicznych  targów, uznanie ekspertów biznesu: Lider Jakości Żywności, Lider Polskiego Biznesu, Heros Polskiej Gospodarki, Superbrands, Solidna Firma, Filar Polskiej Gospodarki itp.; oraz nagrody o znaczeniu międzynarodowym: Lider Polskiego Exportu, Mister Eksportu, Medal Europejski itp.). Efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe bezpośrednio przekładają się na systematyczny wzrost wartości marki MLEKOVITA, która według rankingu dziennika Rzeczpospolita jest obecnie najcenniejszą marką w produkcyjnym sektorze polskiej gospodarki.

fot.materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s