Nic się nie zmieniło od wydania książki Naomi Klein „No logo” – logo nadal nadaje ton stylizacjom! Od paru sezonów nieustannie spotykamy się z nazwami marek na T-shirtach czy bluzach. Także w tym sezonie będziemy nosić T-shirty z logo w wersji maxi, występującego w roli ozdobnika. Moda na napisy ma swoje korzenie w wielu obecnych inspiracjach prosto z lat 90.
W najnowszej męskiej kolekcji VAN GRAAF znajdziemy wiele basicowych elementów stylizacji dla każdego, kto popadł w szał logomanii. Klasyczna bluza w modnym, żółtym kolorze od Lagerfelda, ponadczasowy T-shirt od Ralpha Laurena czy sweterek w serek od Tommy’ego Hilfigera – te elementy powinny znaleźć się w garderobie każdego nowoczesnego mężczyzny.
Informacje o marce VAN GRAAF znajdziecie na www.vangraaf.com. Zapraszamy też do polubienia nas na Facebooku – www.facebook.com/VANGRAAF oraz obserwowania na Instagramie #vangraafcom.
fot. materiały prasowe