Business look z charakterem

Sukces w pracy to nie tylko inteligencja, wiedza i przygotowanie do działania w zespole, ale także pewność siebie. Nie od dziś wiadomo, że strój poprawia nastrój i zwiększa poczucie własnej wartości. Badania z 2016 roku pokazują, iż odpowiednio dobrana stylizacja pozytywnie wpływa na wydajność pracownika i jego humor w pracy. Polska marka Patrizia Aryton dba by look biznesowy nie był nudny, a dzięki zastosowaniu klasycznych rozwiązań połączonych z piękną kolorystyką, zachwycał współpracowników. Wystarczy do klasycznych spodni dobrać śliwkową marynarkę by stylizacja nabrała nowego charakteru. W najnowszej kolekcji brandu można wybierać z wielu kolorowych propozycji ubrań. Stwórz total look wykorzystując złoty lub wzorzysty garnitur by zwrócić uwagę swojego otoczenia.

O marce Patrizia Aryton

PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna. Do 2015 roku funkcjonowała pod nazwą ARYTON, w 26. rocznicę założenia firmy przeszła lifting wizualnej komunikacji, a PATRIZIA ARYTON stała się oficjalną nazwą marki.

Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki.

Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2008 z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.

fot. materiały prasowe

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s