Logomania w wydaniu MARC O’POLO!

Logomania to trend, który powraca niczym bumerang! Jeszcze niedawno synonim kiczu, dziś obecny jest w kolekcjach największych domów mody na świecie. Wśród nich jest oczywiście Marc O’Polo.

Xchange1

Marka, która łączy klasykę i nowoczesne rozwiązania, już w 1972 roku wprowadziła unisexowe bluzy z tłoczonymi logotypami. Pomysł stał się na tyle trafny i uniwersalny, że firma szybko zyskała status autentycznej, a jej hasło „Follow Your Nature” wyznawane było przez wszystkich, którzy chcieli być uznawani za młodych i nowoczesnych.

Xchange

Bluzy powróciły również w propozycjach marki na sezon jesień-zima 2017. Nie bez znaczenia jest fakt, że uszyte są prawdziwej, naturalnej bawełny, co daje niesamowity komfort noszenia. Ich uniwersalny wygląd sprawia, że możemy je łączyć zarówno z jeansami, jak i skórzanymi legginsami.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s