Orientalny streetwear w kolekcji ALTRO Patrizia Aryton

To już czwarta odsłona młodszej linii Patrizia Aryton – ALTRO. Projektanci marki nadal czerpią inspiracje z dalekiej Azji, tym razem łączą jednak orientalne motywy z rozwiązaniami znanymi ze streetwearu. Premiera kolekcji już 27. Października!

Czerwień i czerń. Te kolory najczęściej kojarzą się z orientalną estetyką. A co jeśli potraktujemy je mniej dosłownie? Łącząc na przykład z charakterystycznymi dla streetwearu rozwiązaniami? Na to pytanie odpowiedzieli w tym sezonie projektanci ALTRO, młodszej linii marki Patrizia Aryton, przenosząc jednocześnie energię tętniących życiem azjatyckich metropolii na polskie ulice.

W kapsułowej, czwarte już odsłonie kolekcji charakterystycznym motywem są elementy retro – takie jak chociażby azjatyckie wizerunki żurawia – obecne zarówno jako multiplikowany nadruk jak i pojedyncza, haftowana aplikacja. Powtarzającym się motywem są też orientalne kwiaty w kojarzącej się nam z jesienną kolorystyce.

Elementy te łączone są z nowoczesnymi fasonami – dopasowanym dwurzędowym garniturem ze spodniami 7/8, oversizową koszulą czy asymetryczną sukienką z podkreśloną talią. Nie zabrakło też inspiracji tak charakterystycznym dla orientu kimonem.

Nawet proste bluzy nabierają charakteru dzięki  zastosowaniu inspirowanych Azją kołnierzy i mocnych, orientalnych barw – czerwieni, czerni, bieli – tak modnych w tym sezonie. W kolekcji nie zabrakło też legginsów, ozdobionych zaznaczonymi przeszyciami i taśmami na stopy. Cała linia stworzona jest bowiem na zasadzie uzupełniających się kontrastowych rozwiązań – łączenia elementów z pozoru do siebie nie pasujących, tworzących jednak nowoczesną stylizację.

Kwiatowy nadruk na czarnym tle, forma sukni kimono oraz kluczowy dla linii motyw żurawia łączą się lub celowo mijają ze sportową bluzą, oraz ołówkową spódnicą i suknią mocno akcentującą talię.

Kluczowe sylwetki to połączenie długiej sukni-płaszcza kimono z legginsami, dekoracyjna spódnica ze sportową bluzą oraz garnitur inspirowany piżamą, ale w bardziej dopasowanym wydaniu.

Dynamikę kolekcji oddaje sesja zdjęciowa uwieczniona przez jednego z najzdolniejszych fotografów młodego pokolenia, Daniela Jaroszka, a wystylizowana przez Annę Poniewierską, która czuwa nad kampaniami ALTRO od pierwszej odsłony kolekcji.

ALTRO Patrizia Aryton dostępna jest od 27 października w salonach Patrizia Aryton na terenie całego kraju oraz w wybranych sklepach internetowych.

***
O marce Patrizia Aryton

Patrizia Aryton to polska marka ekskluzywna, która od prawie 30 lat tworzy kolekcje dla nowoczesnych kobiet ceniących elegancję,  jakość i styl. Flagowym produktem Patrizia Aryton są najwyższej jakości płaszcze, szyte z takich tkanin jak wełna dziewicza, wełna wielbłądzia, kaszmir czy alpaka. Kolekcje marki to także officowe total looki i wizytowe kreacje na każdą okazję a od niedawna również mniej formalne propozycje idealne na weekend.

Za wizerunek rodzinnej marki odpowiada Patrycja Cierocka, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki od lat cenionej przez duże grono Klientek.

Marka Patrizia Aryton posiada obecnie kilkadziesiąt sklepów na terenie Polski a jej produkty dostępne są też w wybranych sklepach internetowych. W 2016 roku portfolio marki poszerzyło się o linię ALTRO Patrizia Aryton, będącej dopełnieniem oferty marki w segmencie streetwear de luxe oraz propozycji bardziej casualowych.

Więcej informacji patrizia.aryton.pl

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s