Spraw by było ich więcej

Począwszy od standardowej pielęgnacji włosów podczas kąpieli, aż po ostatnie muśnięcia przy stylizacji – kolekcja Bb.Thickening oferuje szeroki zakres produktów, które sprawią, że włosy staną się grubsze, fryzura pełniejsza, zyskująca odpowiednią objętość i strukturę. Bumble and bumble przedstawia produkt do zwiększania objętości, Thickening Dryspun Finish, suchy i półprzezroczysty spray, który powoduje, że fryzura staję się pełna, utrzymuje swoją objętość oraz konsystencję, zachowując efekt lekkości i zwiewności.

Thickening Dryspun Finish gwarantuje delikatnym splotom uzyskanie trwałej objętość, powodując, iż włosy wyglądają na lekkie i utrzymujące się w ułożonej formie bez wysiłku i zachowują ten stan przez długi czas. Formuła preparatu jest przeznaczona do użycia na suche włosy. Naturalny puder jedwabny zawarty w Thickening Dryspun Finish tworzy objętość, a w połączeniu z żywicami gwarantuje trwałość fryzury od lekkiej po średnią. Samodzielnie zastosowany Thickening Dryspun Finish nadaje włosom niezwykłą objętość, ale jest na tyle wszechstronny, aby stworzyć piękne kreacje stylistyczne w połączeniu z innymi produktami kolekcji Bb.Thickening, która obejmuje między innymi piankę zwiększającą objętość Thickening Full Form Mousse oraz krem do stylizacji Thickening Creme Contour.

***
Informacje o Bumble and bumble

Firma Bumble and bumble została założona w 1977 roku jako nowojorski salon fryzjerski. Zdobyła uznanie swoimi nowatorskimi fryzurami i powiązaniem ze światem mody i magazynów modowych. Obecnie działalność firmy obejmuje tworzenie pełnej linii kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów z szerokim wachlarzem szamponów, odżywek, produktów do stylizacji i pielęgnacji, jak również prowadzenie takich przedsięwzięć, jak The House of Bumble, który mieści dodatkowy salon fryzjerski, oraz Bumble and bumble University, oferujący sieciom salonów kosmetycznych Bb. szkolenia w zakresie biznesowym i projektowym. Produkty Bb. są obiektem pożądania specjalistów w dziedzinie urody i stylistów pracujących dla magazynów mody na całym świecie. Sprzedawane przez 3000 salonów, są dostępne również w wybranych ekskluzywnych sklepach detalicznych, takich jak Sephora,Bluemercury, Colette w Paryżu, Space. NK w Londynie oraz Mecca Cosmetica w Australii.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s