CH Wroclavia i warszawska Galeria Mokotów to dwa miejsca, gdzie jeszcze w październiku swoje pierwsze butiki otworzy Sfera – hiszpańska marka należąca do grupy Il Corte Ingles. Dla Klientów oznacza to możliwość znalezienia szerokiego asortymentu bardzo nowoczesnych w designie i jednocześnie wygodnych ubrań.
Sfera stawia na wysoką jakość produktów, najlepszy design, doskonałą obsługę klienta, a także regularne wprowadzanie nowości produktowych w oparciu o bogaty asortyment marki. W sklepie znajdziemy kolekcje damskie, męskie i dziecięce, a także szeroką gamę akcesoriów. Wszystkie zaprojektowane przy uwzględnieniu najnowszych trendów.
Tak przedstawia się pięć filarów, które determinują filozofię marki:
– Jakość: podczas procesu produkcji wszystkie projekty marki przechodzą dokładną kontrolę jakości
– Design: zespół ponad siedemdziesięciu osób czuwa nad projektami odzieży i akcesoriów, które tworzą kompletną kolekcję
– Regularne wprowadzanie nowości: przynajmniej raz w tygodniu marka wprowadza nową linię odzieży w jednym z segmentów – damskim, męski lub dziecięcym
– Szeroki asortyment artykułów, które klient może znaleźć w sklepach Sfery jest kluczowym elementem sukcesu marki
– Obsługa klienta: doskonale przygotowany personel chętnie doradzi i pomoże każdemu, kto zdecyduje się na zakupy w butikach Sfera
Kolekcje marki Sfera inspirowane są najnowszymi trendami w modzie. Rezultat: nowoczesne i wygodne sylwetki, idealne dla najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują swojego własnego stylu. Obecnie marka znajduje się już w ponad 350 punktach sprzedaży na całym świecie.
W Polsce dwa pierwsze sklepy marki otwierają się w październiku – w środę 18.10 w nowopowstałym centrum handlowym Wroclavia, a w piątek 20.10 w warszawskiej Galerii Mokotów. Podczas oficjalnego otwarcia flagowego butiku Sfery w Galerii Mokotów na Klientów czekać będą specjalne atrakcje, m.in. upominki dołączane do pierwszych 50 zakupów, słodki poczęstunek, fotobudka. W sklepie pojawią się też popularne blogerki modowe, które doradzą w zakupach i pomogą w dobraniu stylizacji. To wszystko w godzinach 17:00 – 21:00 już w najbliższy piątek, 20 października. Partnerem otwarcia jest mytaxi.
Kolekcja damska Sfera na jesień-zimę 2017/18
Czerpiąc inspirację z późnych lat 80. i wczesnych 90., zespół projektantów stworzył kolekcję, której głównym motywem jest kobieca siła. Ramiona i podkreślone, rzeźbione wręcz ramiona i rękawy nadają klasycznym ubraniom nowoczesnego charakteru, który w połączeniu z super kobiecymi sylwetkami tworzy bezprecedensowe, wartswowe total looki.
W zimowej odsłonie kolekcji znajdziemy natomiast minimalistyczne propozycje dla nowoczesnych kobiet, które lubią eksperymentować ze stylem, tworząc nieco androgeniczny look.
W tym sezonie wszystkie oczy zwrócone są ku talii, która zajmuje centralne miejsce w sylwetce, a tradycyjne koszule czy kraciaste marynarki uszyte są w taki sposób, by ją podkreślić. Quasi-architektoniczna kolekcja staje się lżejsza dzięki zastosowaniu odpowiednich materiałów. Satynowe bieliźniane sukienki połączone z frędzlami nadają ubraniom dynamiki i wprawiają je w ruch.
Kolekcja marki Sfera to propozycja dla prawdziwej „working girl”, która nie boi się bawić modą i wie, że patrząc w przeszłość jest w stanie wykreować styl kobiety przyszłości.
fot. materiały prasowe