Moove X Fundacja Pełną Piersią / Bra Day 2017

Breast Reconstruction Awareness Day, zwany w Polsce Dniem Informacji o Rekonstrukcjach Piersi jest inicjatywą ogólnoświatową, mającą na celu profilaktykę zdrowotną, edukację w zakresie wiedzy dotyczącej nowotworów piersi i, co bardzo istotne, promowanie zabiegów rekonstrukcji piersi po mastektomii. Polska marka MOOVE wyprodukowała wyjątkowe t’shirt z motywującymi hasłami, z których sprzedaży część pieniądzy trafi do Fundacji Pełną Piersią.

Założona przez trzy przyjaciółki, polska marka MOOVE od początku wspiera inicjatywę BRA DAY. Razem z Fundacją Pełną Piersią stworzyli unikalne projekty t’shirtów, na których widnieją grafiki wykonane przez kobiety, które przeszły mastektomie i rekonstrukcję piersi. Na klasycznych t’shirtach z najwyższej jakości lekko elastycznej bawełny Amazonki zaprojektowały motywujące hasła, które mają nieść pozytywny wydźwięk dla reszty kobiet. Nad ich przygotowaniem czuwała Małgorzata Czudak (współzałożycielka marki MMC), która poprowadziła specjalne warsztaty podczas, których powstały ręcznie malowane nadruki. Część dochodu ze sprzedaży trafi do Fundacji Pełną Piersią by wesprzeć promowanie zabiegów rekonstrukcji piersi po mastektomii.

o inicjatywie BRA DAY

Celem międzynarodowej akcji BRA DAY, zainicjowanej w 2011 r. w Kanadzie, jest upowszechnienie wiedzy o metodach rekonstrukcji piersi, traktowanej jako integralna część leczenia kobiet chorych na raka piersi.

Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi jako pierwsze i jak do tej pory jedyne w Polsce podjęło tę inicjatywę w 2014 roku. W 2015 roku wraz z Fundacją Pełną Piersią na rzecz rozwoju rekonstrukcji piersi i Akademią Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi zorganizowano profesjonalną sesję zdjęciową i uroczystą galę, podczas których Bohaterki BRA DAY – Pacjentki Centrum, Kobiety po mastektomii – wystąpiły w roli modelek.

iCqLwUU

W tym roku, decyzją Urzędu Miasta Łodzi, BRA DAY stało się częścią największego wydarzenia modowego w Polsce – Łódź Young Fashion 2017.

BRA DAY 2017 zapowiada się bardzo emocjonująco. Nawiązując do historii Łodzi Filmowej oraz idei Łódź Young Fashion, Uczestniczki tegorocznej edycji wzięły udział w sesji zdjęciowej inspirowanej kultowymi bohaterkami filmowymi . Zdjęcia zostaną wyprodukowane w formie plakatów kinowych. Podczas Gali, która odbędzie się 20 października tradycyjnie już w Auli Centrum Promocji Mody ASP, Panie wystąpią w roli modelek w niezwykłych pokazach mody. Zaprezentują kolekcje wybranych projektantów. Pokażą się także w stylizacjach filmowych. Nie zabraknie artystów związanych ze sceną muzyczną. Ważny punkt Gali będzie stanowić licytacja. Ponadto, Wojewódzkie Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi zadba o działania edukacyjne związane z profilaktyką onkologiczną i umożliwi zainteresowanym Paniom bezpłatne badania piersi.

Akcja ma charakter społeczny i charytatywny. Poprzez BRA DAY chcemy uświadamiać Polkom, że każda kobieta, która staje w obliczu choroby nowotworowej i mastektomii ma prawo do refundowanego przez NFZ zabiegu rekonstrukcji piersi. Pragniemy również, pokazując światu nasze cudowne, piękne i wyjątkowe Pacjentki , które stoczyły zwycięską walkę z rakiem, rozbudzać wiarę, nadzieję i siłę do walki u innych Pacjentek zmagających się z chorobą nowotworową. Warto zaznaczyć, że w Wojewódzkim Wielospecjalistycznym Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi funkcjonuje specjalna, dedykowana Kobietom jednostka – Breast Cancer Unit, gdzie grono wspaniałych chirurgów onkologów dokonuje zabiegów rekonstrukcji piersi wg światowych standardów i z najwyższą dbałością o dobro Pacjentek – przyszłych Bohaterek BRA DAY.

Więcej informacji na temat wydarzenia Łódź Young Fashion 21017 znajdziecie na oficjalnej stronie: lodzyoungfashion.com oraz na profilach społecznościowych wydarzenia w serwisach: Facebook, Instagram i YouTube.

o marce MOOVE

Wygodne formy, świetna jakość i dopracowana konstrukcja. To trzy elementy, które w pełni określają markę MOOVE. Materiały do kolekcji są zamawiane nie tylko w Polsce, ale też w poszczególnych miejscach w Europie. Wszystkie modele są odszywane i produkowane lokalnie, dzięki czemu trzy założycielki mają pełną kontrolę nad powstającym produktem. MOOVE to również styl życia, który łączy komfort i bezpieczeństwo, w oparciu o basicowe rozwiązania proponowane przez markę.

„Wybieramy najlepsze po względem jakości tkaniny i dzianiny, same je testujemy, nosimy, pierzemy. Chcemy wiedzieć, jak nasz produkt zachowa się u naszych klientek. Pragniemy dać kobietom proste rozwiązania. Uważam, iż jakość jest ponadczasowa. Perfekcyjna oszczędność formy i dbałość o wykończenia oraz detale to nasze credo. Moove to detal i jakość. ” – mówi Wiola Możyszek.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s