MOOVE jesień-zima 17/18

Sensualność i kobiecość, to pierwsze słowa przychodzące na myśl na widok zdjęć z najnowszej kampanii marki. Fotografka Monika Szałek umieściła modelkę w wyjątkowym otoczeniu – pracowniach łódzkiej ASP. Wśród dzieł sztuki i na tle artystycznego chaosu minimalistyczne i przemyślane ubrania marki ukazały w pełni swój charakter, niczym płótno, które dzięki kilku przemyślanym pociągnięciom pędzla zamienia się w dzieło sztuki.

Najnowsza kampania marki to okazja by pokazać nową odsłonę i kolekcję marki Moove. Założony przez 3 przyjaciółki i znany wcześniej z ikonicznych białych koszul czy nowoczesnych kolorowych parek brand wkroczył w nowy etap dzięki kolekcji złożonej z przemyślanych total looków. Za najnowszą wizję marki odpowiedzialna jest projektantka Paulina Ptasznik. W kolekcji znajdziemy sensualne, koronkowe sukienki, ale też piękne dzianinowe swetry z najlepszej jakości wełen. Niepodważalnym must-have są rozszerzane spodnie, które świetnie sprawdzają się z wersji z samym topem lub jako całość z dopasowaną marynarką. Kolekcja zaprojektowana jest tak, by dzięki kilku zaledwie rzeczom wyposażyć szafę współczesnej kobiety w rzeczy, dzięki którym poczuje się dobrze zarówno w pracy jak i w wolny weekend, ale też podczas samotnego, relaksującego wieczoru z dobrą książką i kieliszkiem czerwonego wina.

Kolekcja dostępna jest już na www.moove.pl.

***
o marce MOOVE

Wygodne formy, świetna jakość i dopracowana konstrukcja. To trzy elementy, które w pełni określają markę MOOVE. Materiały do kolekcji są zamawiane nie tylko w Polsce, ale też w poszczególnych miejscach w Europie. Wszystkie modele są odszywane i produkowane lokalnie, dzięki czemu trzy założycielki mają pełną kontrolę nad powstającym produktem. MOOVE to również styl życia, który łączy komfort i bezpieczeństwo, w oparciu o basicowe rozwiązania proponowane przez markę.

„Wybieramy najlepsze po względem jakości tkaniny i dzianiny, same je testujemy, nosimy, pierzemy. Chcemy wiedzieć, jak nasz produkt zachowa się u naszych klientek. Pragniemy dać kobietom proste rozwiązania. Uważam, iż jakość jest ponadczasowa. Perfekcyjna oszczędność formy i dbałość o wykończenia oraz detale to nasze credo. Moove to detal i jakość. ” – mówi Wiola Możyszek.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s