Sirène w pokazie Acephala podczas Mercedes-Benz Kiev Fashion Days

3 września odbył się pokaz marki Acephala – jedynej polskiej marki zaproszonej przez organizację Fashion Scout na Mercedes-Benz Kiev Fashion Days. Prezentowane projekty to biurowe „anty-mundurki”.

01D33EAA

Jak mówi Asia Jurczak, projektantka opraw Sirène, których użyto do stylizacji pokazu: „Bardzo podoba mi się założenie, że ubrania mogą wpływać na procesy kreatywnego myślenia i podnosić poziom efektywności w pracy. Projektując kolekcję Sirène także myślałam o tym, jak powinni czuć się ludzie noszący nasze okulary.” Każdy prezentowany set był impresją na temat sytuacji zawodowej, etapów pracy twórczej czy emocji, np. Deadline”, „Potrzebuję przerwy”, „Jedyna dziewczyna w zespole”. Humorystyczne nadruki powstały we współpracy z ilustratorką z Chicago – Caitlyn Carlisle.

Koniec misji sondy Cassini

15 września nastąpił koniec misji sondy Cassini, która przez ostatnie 19 lat, 11 miesięcy, 0 dni, 3 godziny, 12 minut i 46 sekund eksplorowa­ła układ Saturna. Ścieżka ku zagładzie dwuipółtonowej sondy wiodła przez warstwy atmosfery Saturna, na którą skierowała ją grawitacja największego księżyca tej planety – Tytana. Do ostatnich sekund przed dezintegracją sonda wysyłała dane na Ziemię. Twórcom Sirène szczególnie bliskie było to wydarzenie, a pierwsza z kolekcji okularów „Cassini” na zawsze pozostanie hołdem dla tej jednej z najdłuższych i najbardziej emocjonujących misji kosmicznych.

Twoja siła i blask spojrzenia przyciągają uwagę Wszechświata. Wzbudzasz szacunek i podziw, a może już czujesz się jak dowódca wyprawy w kosmos? Kosmonauto, lecimy!

Saturn

Okulary wykonane z metalu powlekanego tytanową powłoką.

Detale:
– Handmade
– Delikatna metalowa konstrukcja
– Regulowane noski
– Tytanowy symbol Słońca w zausznikach

Materiały:
– Front: tytanowa powłoka antyalergiczna, stal nierdzewna
– Zauszniki: tytanowa powłoka antyalergiczna, acetat Mazzucchelli
– Szkła UV Zeiss 100 % ochrony przed promieniowaniem słonecznym UV – o długości do 400 nm

Cena: 590 PLN

Rusinek

Lubimy czytać. To dlatego nazwa marki Sirène pochodzi od tytułu powieści „Syreny z Tytana” Kurta Vonnegu­ta Jr. Tym bardziej miło nam kiedy twórcy literatury wybierają nasze oprawy. Pan Michał Rusinek podczas nagrywania wersji audio książki „Pypcie na języku” (Wyd. Agora, 2017) wybrał model Cassiopea Blue Glitter.

Okulary korekcyjne wykonane z metalu powlekanego tytanową powłoką, włoskiego Windsoru oraz acetatu Mazzucchelli.

Detale:
– Handmade
– Delikatna metalowa konstrukcja
– Regulowane noski
– Tytanowy symbol Słońca w zausznikach

Materiały:
– Front: tytanowa powłoka antyalergiczna, stal nierdzewna, Windsor
– Zauszniki: tytanowa powłoka antyalergiczna, acetat Mazzucchelli

Cena: 590 PLN

Między 6 a 9 października mogliśmy spotkać Sirène na Pięćdziesiątych Międzynarodowych Targach Optycznych – SILMO w Paryżu na stoisku 5 FG 001.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s