Nowy Jork to kulturowy tygiel, w którym moda jest zbiorem wpływów z różnych stron świata oraz inspiracji zaczerpniętych ze sztuki, muzyki czy ulicznego stylu. To wyjątkowe miasto zostało w tym sezonie bohaterem kampanii polskiej marki byCabo, która na pędzących ulicach Nowego Jorku uchwyciła romantyzm i paryski szyk najnowszej kolekcji na jesień/zimę 2017.
Zwiewne, półprzezroczyste sukienki wykonane z najwyżej jakości jedwabiu to charakterystyczny element kolekcji byCabo. W tym sezonie sukienki do ziemi utrzymane w kolorze głębokiej czerni nabierają lekkości dzięki przezroczystym wstawkom i subtelnym falbanom. W kolekcji nie brakuje też sukienek w kwiaty, printy przeplatające szarość z brązem, czy stonowanych modeli w beżu lub czerni, wykończonych kontrastującą koronką. Wszystkie propozycje wyróżniają się detalami, takimi jak bufiaste rękawy, delikatne plisowania czy aksamitne wstążki, które można przewiązać w pasie. Oprócz kobiecych sukienek marka byCabo ma w swojej kolekcji również klasyczne projekty marynarek i spodni, które w połączeniu z ozdobnymi koszulami tworzą elegancki total look. Kolekcję dopełnia czarny beret z jerseyu w czarne groszki, który został ozdobiony warstwą tiulu i dwoma paseczkami z aksamitki z tyłu.
Stylizacje uchwycone na tle różnych dzielnic Nowego Jorku zyskują nowoczesny, dynamiczny charakter. Mimo romantycznego stylu, który przeważa w kolekcji marki, bohaterka kampanii uosabia modną, niezależną kobietę, która wygląda doskonale zarówno w dziewczęcych, jak i bardziej formalnych zestawach. Przezroczystości, delikatne printy i modne fasony wpisują się w architekturę i energię miasta, pokazując, że marka byCabo to doskonały wybór do skomponowania codziennych, ale też wieczorowych kreacji.
Kolekcja dostępna na stronie www.bycabo.com
fot. materiały prasowe