NEW YORK STORIES – kampania byCabo FW17

Nowy Jork to kulturowy tygiel, w którym moda jest zbiorem wpływów z różnych stron świata oraz inspiracji zaczerpniętych ze sztuki, muzyki czy ulicznego stylu. To wyjątkowe miasto zostało w tym sezonie bohaterem kampanii polskiej marki byCabo, która na pędzących ulicach Nowego Jorku uchwyciła romantyzm i paryski szyk najnowszej kolekcji na jesień/zimę 2017.

Zwiewne, półprzezroczyste sukienki wykonane z najwyżej jakości jedwabiu to charakterystyczny element kolekcji byCabo. W tym sezonie sukienki do ziemi utrzymane w kolorze głębokiej czerni nabierają lekkości dzięki przezroczystym wstawkom i subtelnym falbanom. W kolekcji nie brakuje też sukienek w kwiaty, printy przeplatające szarość z brązem, czy stonowanych modeli w beżu lub czerni, wykończonych kontrastującą koronką. Wszystkie propozycje wyróżniają się detalami, takimi jak bufiaste rękawy, delikatne plisowania czy aksamitne wstążki, które można przewiązać w pasie. Oprócz kobiecych sukienek marka byCabo ma w swojej kolekcji również klasyczne projekty marynarek i spodni, które w połączeniu z ozdobnymi koszulami tworzą elegancki total look. Kolekcję dopełnia czarny beret z jerseyu w czarne groszki, który został ozdobiony warstwą tiulu i dwoma paseczkami z aksamitki z tyłu.

Stylizacje uchwycone na tle różnych dzielnic Nowego Jorku zyskują nowoczesny, dynamiczny charakter. Mimo romantycznego stylu, który przeważa w kolekcji marki, bohaterka kampanii uosabia modną, niezależną kobietę, która wygląda doskonale zarówno w dziewczęcych, jak i bardziej formalnych zestawach. Przezroczystości, delikatne printy i modne fasony wpisują się w architekturę i energię miasta, pokazując, że marka byCabo to doskonały wybór do skomponowania codziennych, ale też wieczorowych kreacji.

Kolekcja dostępna na stronie www.bycabo.com

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s