Najnowsze kulinarne trendy na sezon Jesień-Zima 2017/2018 już znane

Blisko 80 przedstawicieli branży HoReCa wzięło udział w „Trendy Kolacji” w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Warszawie. Uroczyste wydarzenie otworzyło nowy cykl spotkań w ramach programu „Szef dla Szefów” MAKRO Polska. Zaprezentowano na nim najnowsze gastronomiczne trendy na sezon jesienno-zimowy.

Budowanie marketingu restauracji wokół właściciela, wielki powrót tłuszczy i pieców opalanych drewnem, długi czas przygotowania potraw oraz serwowanie ziołowych naparów – to najnowsze trendy, które wkrótce zawładną gastronomią. Na „Trendy Kolacji” w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Warszawie opowiadała o nich Weronika Lewandowska, ekspertka w dziedzinie ich prognozowania, tworząca strategie marketingowe dla sektora HoReCa.

Zaproszeni przez MAKRO Polska przedstawiciele stołecznej branży gastronomicznej mogli nie tylko posłuchać o nadchodzących tendencjach, ale także ich posmakować. Autorami dań ilustrujących trendy byli wybitni szefowie kuchni: gospodarz spotkania Maciej Nowicki – szef kuchni Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie, Wojciech Harapkiewicz – szef kuchni restauracji Babinicz w kompleksie Dworzysko w Szczawnie-Zdroju, Gerard Rytter – szef kuchni marki Develey Polska, Paweł Serafin – szef kuchni Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie, Cezary Powała – Szef Kuchni hali MAKRO nr 1 w Warszawie, Adam Ciupka – szef kuchni firmy Nestlé oraz Michał Oszczyk – menedżer centrum szkoleniowego Gourmet Foods, importera i dystrybutora herbaty Dilmah.

W menu znalazły się takie dania, jak consomme wołowe z pomidorowym ravioli, warzywami julienne i pianą bazyliową, terina z foie gras z galaretką porzeczkową, domowym chlebem z daktylami, pieczoną figą, sosem tymiankowym i musem z kiszonych cytryn i pistacji, a na deser brownie na ciepło z lodami herbacianymi. Na gości czekała także rozgrzewająca herbata wędzona z ciemnym rumem, sokiem jabłkowym i syropem z kwiatu czarnego bzu oraz specjalnie dobrane przez sommeliera wina.

Partnerami pierwszej „Trendy Kolacji” w sezonie Jesień-Zima 2017/2018 byli: Aviko, Develey Polska, Dilmah, Mutti, Nestlé Professional i Provincja.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s