OTCF rusza z nową kampanią marki 4F!

W kampanii promującej sezon AW17 marka 4F przewrotnie zachęca do „ubierania” emocji, zabawy. Idea kreatywna „Zakładaj” namawia do czerpania satysfakcji ze sportu, który jest przyjemny i dostępny dla każdego. Marka 4F zaprasza swoich fanów w sportową podróż, której chce być partnerem. 

Osią kampanii jest słowo „Zakładaj”, które odwołuje się wprost do zakładania ubrań, ale także pozytywnych emocji towarzyszących nam każdego dnia. Z tym co nosimy i w jakich sytuacjach wiążą się emocje, plany, oczekiwania oraz marzenia. W najnowszej kampanii chcemy pokazać, że marka 4F jest empatyczna, bo słucha oraz tworzy produkt odpowiadający konkretnym potrzebom konsumenta. Ubranie to nasza druga skóra, chcemy czuć się w niej przyjemnie i wygodnie – mówi Jagoda Bugaj, general manager ds. marketingu sportowego. Dlatego zakładając na siebie ubrania z najnowszej kolekcji marki 4F, zakładamy na siebie jednocześnie radość, zabawę, spontaniczność czy też wreszcie poczucie wygranej. To właśnie te emocje zazwyczaj łączą się z uprawianiem sportu i motywują do aktywności fizycznej. To chcieliśmy pokazać w nowej kampanii marki 4F – dodaje J. Bugaj.

Kreacja kampanii to odpowiedź na pytanie „Co zakładasz?”. Ponieważ sport to radość, zabawa, zaangażowanie, przyjaźnie, rywalizacja i budowanie wiary we własne możliwości, marka 4F odpowiada: zakładaj spontan, zakładaj energię, zakładaj emocje, zakładaj wygraną.

Kampania „Zakładaj emocje 4F” będzie prowadzona w internecie oraz w sklepach 4F w całej Polsce (BTL). Dodatkowo na www.4f.com.pl/konkurs została uruchomiona akcja „Zakładaj energię”.

Kreację kampanii przygotowała i wyprodukowała agencja RED8 Digital. Zdjęcia wykonał Mateusz Nasternak z Jasna Sprawa Studio.

***
OTCF

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody.

To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne.

Więcej informacji na www.otcf.pl

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s