Polska marka wyprzedza światowe trendy

Styl etno do mody i wnętrz wchodzi falami, zaliczając wzloty i upadki. Tej jesieni nie grozi nam stylistyczna nuda, projektanci lansują mieszanie wzorów, a nawet lekkie szaleństwo wzorów.

Goshico-visual

Trend ten promowany jest od dawna przez ulubienice światowych stolic mody takie jak ekscentryczna Iris Apfel, która w mistrzowski sposób pokazuje jak miksować retro z etno nieustannie zachwycając swoim vintage stylem.

GOSHICO – polska marka znana z oryginalnych toreb wyrosła z inspiracji etnicznymi wzorami. Filcowe torby z charakterystycznymi haftami pojawiły się na naszym rynku znacznie wcześniej niż światowi projektanci zrozumieli, że powrót do korzeni, czerpanie garściami z ludowej, etnicznej kultury to coś co jest piękne i warte promowania.

Gucci od dwóch sezonów nadaje tej tendencji modowe znaczenie ozdabiając swoje kolekcje etnicznymi haftami i wzorami. Natomiast pierwsza torba GOSHICO z ludowym haftem wzorowanym na wycinankach łowickich powstała już w 1998 roku.

Valentino zainspirowany rosyjską stylistyką modową dał temu wyraz w pokazie kolekcji dopiero w 2015. Aktualnie to bardzo popularny trend w modzie lansowany przez wielu projektantów. To bezsporny fakt, że ludowe wzory są w trendzie. Trzeba się tylko z nimi umiejętnie obchodzić. Monika Brodka, Maria Sadowska, Kayah i inne znane polskie gwiazdy od dawna inspirują się folkiem w muzyce i modzie z powodzeniem wprowadzając na salony unowocześnioną wersję motywów folkowych.

GOSHICO sięga do korzeni naszej polskiej tradycji i kultury pokazując ją w nowoczesnym minimalistycznym wydaniu. Każdy region naszego kraju może poszczycić się oryginalnymi motywami, które stały się wyznacznikiem dla projektów tej marki. „Kwiaty inspirowane łowickimi wycinankami połączyłam z liścmi paproci, które przypominją liscie palmowe modne od kilku sezonów. Kolekcję nazwałam Polish Jungle. Okazała się hitem i dlatego w tym sezonoe pojawiła się w nowej odsłonie kolorystycznej. Kolorystyka vintage idealnie pasuje do tych wzorów. Pojawiły się też nowe modele, gdzie nowoczesne wzory w stylu etno uzyskałam dzięki odpowiedniemu doborowi ściegów. Hafty 3D to moja nowa miłość.” mówi projektantka marki Małgorzata Kotlonek – Horoch.

Marka stosuje unikatowe materiały sprowadzane z całego świata, a całość produkcji odbywa się w szwalni GOSHICO. Każda torebka jest szyta i okuwana ręcznie. Najlepsza jakość i polska metka idą w parze.

Autor:  Paulina Grajek. Khaki showroom

fot: serwis prasowy GOSHICO

Więcej informacji o marce www.goshico.com

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s