Trwa akcja „Urodziny ze smakiem”, świętująca 23-lecie istnienia MAKRO w Polsce. W ramach podziękowania klientom za wieloletnią lojalność, sieć hurtowni przygotowała konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Do wygrania są m.in. samochody i wycieczki do Francji – ojczystego kraju Michela Morana, ambasadora kampanii.
Między 12 a 25 września na półkach MAKRO Polska znaleźć będzie można m.in. francuskie sery, wina i oliwy w promocyjnych cenach. Osoby, które zrobią w tym czasie zakupy za min. 250 zł netto, a następnie zarejestrują się na stronie internetowej www.makro-bonusy.pl, mają szansę wygrać samochód Skoda Fabia oraz jedną z pięciu dwuosobowych wycieczek do Paryża.
Francja słynie przede wszystkim z serów, win, owoców morza – zwłaszcza przegrzebków św. Jakuba. Można je odnaleźć także na półkach polskiego MAKRO i samodzielnie z nimi eksperymentować. Ale warto wybrać się do mojej ojczystej Francji i sprawdzić, jak naprawdę smakuje ten kraj – mówi Michel Moran.
MAKRO Polska przygotowało także urodzinową odsłonę Punktomanii – akcji, podczas której klienci sieci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą je wymieniać na atrakcyjne rabaty na pozycje z katalogu. Na klientów czeka ponad 70 produktów, w tym wysokiej klasy sprzęty do wyposażenia domu. To najbardziej obszerna oferta Punktomanii w historii.
fot. materiały prasowe