Już w najbliższą sobotę – 9 września odbędzie się Dzień Sportu na Orlikach – jego organizatorami jest Fundacja Rozwoju Kultury Fizycznej we współpracy z animatorami realizującymi program Ministerstwa Sportu i Turystyki „Lokalny Animator Sportu 2017”.
Ponad 150.000 osób z całej Polski weźmie udział w tym wielkim festynie sportowo-rekreacyjnym, który w sobotę o godzinie 11:00 rozpocznie się na blisko 400 orlikach w 16 województwach. Debiutująca w tym roku impreza będzie kontynuowana w kolejnych latach dla promocji aktywnego, rodzinnego stylu życia.
Marka GO Sport została partnerem technicznym tego wyjątkowego eventu zapewniając organizatorom i uczestnikom piłki, gwizdki, znaczniki i wszelki potrzebny do przeprowadzenia zawodów sprzęt.
Firma GO Sport od wielu lat jest propagatorem zdrowego i aktywnego trybu życia również wśród najmłodszych pasjonatów sportu.
„Wiemy jak ważną rolę odgrywa aktywność fizyczna w dobie postępu cywilizacyjnego i jak kluczowa dla rozwoju dzieci i młodzieży jest edukacja sportowa oraz promocja sportu od najmłodszych lat, dlatego zdecydowaliśmy się wspólnie z fundacją być częścią imprezy organizowanej na Orlikach – mówi Sebastien Jedrej Prezes Zarządu Gosport Polska.
Dzień Sportu na Orlikach będzie świetną okazją do aktywnego spędzenia czasu dla rodzin z dziećmi i stworzy możliwość integracji poprzez aktywność fizyczną. Marka GO Sport z wielką przyjemnością włącza się w wydarzenie i kibicuje wszystkim uczestnikom.
Zapraszamy całe rodziny z dziećmi do wspólnej zabawy już 9 września!
***
GO Sport jest francuską grupą kapitałową, którą reprezentują dwie marki sklepów w Polsce: GO Sport oraz Courir. GO Sport jest jednym z największych dystrybutorów artykułów sportowych i jest także liderem na rynku warszawskim. Obecnie na świecie znajduje się aż 350 sklepów sportowych GO Sport, zlokalizowanych w pięciu krajach (Francja, Belgia, Polska, Arabia Saudyjska oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie). W Polsce otwarcie filii GO Sport miało miejsce w 1998 roku, a już rok później pojawiły się pierwsze sklepy tej marki. Doświadczenie, jakie firma zbierała przez ostatnie 18 lat, zaowocowało aż 30 sklepami w najatrakcyjniejszych lokalizacjach w Polsce oraz zaufaniem i przywiązaniem ze strony klientów. GO Sport łączy marki międzynarodowe z markami własnymi, które cieszą się coraz większą popularnością. Firma współpracuje m.in. z Nike, Adidas, Reebok, New Balance, The North Face, Uvex, Atomic, Quicksilver, Under Armour, Salomon czy Vans, choć klienci coraz częściej interesują się markami własnymi GO Sport, takimi jak Athlitech, Wanabee, Soft czy Up 2 Glide.
fot. materiały prasowe