Nowy salon marki Digel

Już w najbliższy weekend otwarcie sklepu Digel po przebudowie. Prezentacja nowej odsłony salonu z męską modą w Centrum Factory Annopol połączona ze stylizacją barbera dla klientów!

salon-Digel-Factory-Ursus

Nowe oblicze salonu Digel w Factory Annopol będzie dostępne już od 1 września 2017 r. Na oficjalne otwarcie przebudowanego sklepu firma zaplanowała atrakcje dla klientów. W ostatni weekend wakacji, 2 i 3 września br., przy zakupie powyżej 500 zł będzie można skorzystać z usług doświadczonego barbera z Hop-Chop BarberShop.

„Digel to więcej niż męska marka. Nasze kolekcje to nie tylko komfort noszenia, stylowy wygląd i dobra jakość. Przekazujemy mężczyznom też pewien styl życia. Nasi klienci lubią dobrze wyglądać, być trendy i czuć się komfortowo w każdej sytuacji. Czy to podczas spotkań biznesowych, ważnych życiowych okazji, czy w podróży służbowej lub w czasie prywatnym. Wszystkich, którzy nie boją się bawić się modą zapraszamy do zabawy swoim wizerunkiem i skorzystania ze stylizacji barbera, którą zapewniamy naszym klientom z okazji otwarcia salonu Digel w Factory Annopol” – mówi Marek Paszkowski, dyrektor marketingu Digel Polska.

Digel_asortyment

Salon Digel w centrum handlowym przy ul. Annopol 2 na warszawskim Targówku ma powierzchnię 342 m2. Jest otwarty w czasie pracy Factory Annopol, tj. od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-21:00, a w niedzielę godzinę krócej. Jak wszystkie sklepy marki Digel zapewnia przyjazną zakupom przestrzeń, profesjonalną i życzliwą obsługę oraz wysoką jakość stylowych męskich ubrań za dobrą cenę. Ciekawym rozwiązaniem w salonach Digel jest „kabina luster”. Specjalny układ trzech luster sprawia, że wchodząc do niej, można zobaczyć całą sylwetkę z każdej strony i samemu ocenić jak „leży” mierzona stylizacja. W Polsce marka Digel jest dostępna w kilkudziesięciu lokalizacjach, w tym w sieci sklepów Royal Collection. Digel Polska posiada także 3 własne sklepy w Designer Outlet Warszawa (dawne centrum Fashion House), Factory Ursus i Factory Annopol.

Do akcji przyłączył się Hop-Chop BarberShop, którego przesłaniem jest łączenie starej szkoły fryzjerstwa męskiego z doświadczeniem utalentowanych stylistów cenionych w środowisku old schoolowego barbershopu. Barberzy Hop-Chop są znani ze swojej pasji i energii oraz indywidualnego podejścia do strzyżenia i stylizacji fryzur.

Więcej: www.digel.pl www.facebook.com/digelpoland

***
Digel – The Menswear Concept

Międzynarodowa marka obecna na rynku od ponad 77 lat. Tworzy innowacyjną i kreatywną modę dla mężczyzn, którą cechuje dbałość o wysoki standard obsługi, stylizacje stawiające na indywidualność i komfort noszenia połączony z wysoką jakością. Mocne strony marki Digel to: bardzo dobra relacja jakości do ceny, najszersza oferta systemów modułowych (garnitury Mix&Match) w Europie, linie odzieży dedykowane różnym sylwetkom, dostępność pełnego asortymentu w ciągu 24 godzin. Skierowane na różne okazje kolekcje marki Digel (Preference – linia premium, Protect 3 – idealna na podróż, Ceremony – na ważne życiowe wydarzenia, Move – niezależna kolekcja łącząca świat biznesu i lifestylu, sportowy luksus i miejski styl, nowoczesne i dopasowane kształty) dostępne są w ponad 3000 sklepów w ponad 40 krajach. W Polsce firma działa od 1993 r. i stale rozwija sieć sprzedaży dobrze odpowiadając na oczekiwania klientów i zmieniające się w męskiej modzie trendy.

Digel-Logo

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s