Parfois na jesień – kampania Herself

Nowa kampania firmy PARFOIS – FW17/18 – przynosi zapowiedź zimowej mody. „Herself” to kolekcja będąca odą na cześć kobiet, które przechodzą proces odkrywania siebie samych są spełnione i czują się doskonale we własnej skórze, co jest gwarancją najwyższej formy ekspresji.

Ta kampania narodziła się z kontrastów. Umiejętność wyrażania siebie, czyli „self”, czerpie inspirację ze sztuki, architektury, filmu, oraz tańca. Bohaterkami są Lottie Hayest i Sigrid Vieira, a tło stanowią zabudowania Wydziału Ekonomii Uniwersytetu w Porto z 1974 roku, zaprojektowane przez architekta Alfreda Viana de Limę. „Herself” to podzielona na fragmenty opowieść, której wątki ostatecznie schodzą się we wspólnym punkcie, historia rekonstruowana w takt muzyki ze ścieżki dźwiękowej stworzonej dla tej kampanii przez João Vieirę z White Haus. Lottie i Sigrid poszukują tych samych wartości, chociaż robią to w odmienny sposób: każda jest inna pod względem upodobań artystycznych, reprezentuje inny rodzaj kobiecości, każda z nich jest wyjątkowa i niepowtarzalna.

W tym sezonie zimowym przepojonym atmosferą, w której ręka w rękę idą taniec i moda, PARFOIS proponuje eklektyczną mieszaninę stylów, materiałów i dodatków. Kolekcja oparta na kontrastach i przeciwieństwach: moda klasyczna i nowoczesna – łączą się w sposób wcześniej nieznany, aby zaproponować nam akcesoria, które zapragniemy nosić bez przerwy przez całą zimę; moda grunge i sportowa – zapewnią razem swobodne i wygodne stylizacje z charakterystyczną nutką nonszalancji.

fot. materiały prasowe

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s