Brooklyn Beckham w ciuchach Wranglera podpisuje swoją książkę w USA

2 sierpnia 2017 odbyła się oficjalna premiera albumu What I See autorstwa Brooklyna Beckhama. Na wydarzeniu, które miało miejsce w Los Angeles w Barnes and Noble, zjawiło się wielu wielbicieli młodej gwiazdy.

Brooklyn-Beckham-x-Wrangler

Brooklyn Beckham – syn znanej gwiazdorskiej pary – piłkarza Davida Beckhama i Victorii Beckham podpisywał swoją nową książkę, w której dzieli się osobistymi zdjęciami, wykonanymi w ostatnich latach. Na spotkanie z fanami Brooklyn wybrał koszulkę Wranglera Logo Tee i spodnie Larston Slim Tapered z najnowszej kolekcji marki. Produkty stworzyły casualowy look młodego celebryty.

W roku 1966, w jednym ze swoich wydań, Newsweek opisał styl życia, problemy i przekonania młodych Amerykanów. Okładkę zdobiła fotografia, przedstawiająca parę nastolatków ubranych w dżinsy Wrangler.

Dokładnie wtedy, w połowie lat 60., ta słynna amerykańska marka denimowa miała już za sobą niemałą rewolucję. Z marki, której funkcjonalne i praktyczne produkty cenione były głównie przez miłośników rodeo i natury,przeistoczyła się w obiekt zainteresowania postępowych mieszkańców wielkich miast. Właśnie w tym czasie Wrangler stał się ulubioną marką młodzieży. Podobnie jest dzisiaj! W tym roku marka świętuje swoje 70. urodziny, celebrując jednocześnie 70 długich lat, podczas których zasłynęła ze swojej postępowości, kreatywności i umiejętności reagowania na zmieniające się potrzeby swoich fanów. Obchody tych wyjątkowych urodzin Wrangler rozpoczyna już w kwietniu od wypuszczenia specjalnej kolekcji, nowego logo „Wrangler 70 Years”, wykorzystującego krój pisma Kabel, oraz nowej kampanii reklamowej. Wszystkie z nich sięgają po inspirację do archiwów marki i na nowo reinterpretują szalone lata 70., twórcze podejście do denimu z tamtego okresu i optymistyczny nastrój ówczesnej kultury młodzieżowej. Kampania i kolekcja idealnie wpisują się w silny nostalgiczny trend i tęsknotę za przeszłością. Jubileuszowa kolekcja to przede wszystkim denim w autentycznym spraniu i jasnoniebieskim odcieniu. W linii dla mężczyzn pojawią się regularne spodnie ze zwężaną nogawką, a dla kobiet fason retro z prostą nogawką, dzwony oraz szorty w stylu pin-up. Wyróżniającą się cechą tej odważnej kolekcji są retro nadruki na koszulkach i pomysłowa zabawa kultowym logo z tęczą. Kolorowa tęcza jest tutaj idealną metaforą radości lat 70. Znajdziecie ją nie tylko na topach i dżinsach, ale również na czapkach z daszkiem, plecakach i torebkach biodrowych.

Na tym nowości się nie kończą! Duch tamtych gorących lat, festiwali i zabawy pojawi się również w kolekcji premium stworzonej wspólnie z Peterem Maxem, słynnym artystą pop-artu, kojarzonym między innymi z Summer of Love. Kampania „Wrangler 70 Years”, zarówno w formie drukowanej, jak i w mediach społecznościowych, nawiązuje bezpośrednio do kolekcji i robi to w stylu edytoriali z lat 70., z charakterystycznymi zbliżeniami detali i bawiąc się dwuznacznością. Podsumowując, kolekcja i towarzysząca jej kampania są podróżą w odległe lata Wrangler, która w wysmakowany sposób łączy przeszłość z teraźniejszością.

fot. materiały prasowe

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s