Od ośmiu lat Męskie Granie zaskakuje fanów nowymi brzmieniami i muzycznymi eksperymentami. W tym roku sponsorowanej przez Żywiec trasie koncertowej towarzyszy wyjątkowa innowacja – Remiks Ż, czyli pierwszy na świecie teledysk dopasowujący się do nastroju widza. Specjalnie dla tej aktywacji nowe aranżacje singla „Nieboskłon” przygotowali artyści Męskiego Grania – KAMP! i XXANAXX.
Remiks Ż jest aktywacją opartą na emocjach. Wyrażają je różne wersje utworu „Nieboskłon”, singla promującego tegoroczną trasę. Specjalny program skanuje twarz użytkownika i dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów rozpoznawania mimiki wybiera aranżacje dostosowaną do jego nastroju.
W zależności od emocji, oglądający może więc zobaczyć trzy odsłony „Nieboskłonu”. Pierwsza to znany już fanom rockowy hymn trasy w wykonaniu MĘSKIE GRANIE ORKIESTRA. Dwie pozostałe zaaranżowano specjalnie na aktywację Remiks Ż. Wersję melancholijną nagrała grupa KAMP!, a tę energetyczną zespół XXANAXX. Wszystkie aranżacje obejrzeć można na stronie: https://remiks.meskiegranie.pl/.
– Emocje w muzyce to skomplikowany temat, a tutaj musieliśmy je wyrazić wyłącznie za pomocą aranżacji. Dlatego praca nad naszą wersją była wyzwaniem, ale też dobrą zabawą. Musieliśmy się nauczyć współpracować z tym utworem, ale gdy wszystko zaczęło się składać w spójną całość, mieliśmy przy tym coraz więcej zabawy i myślę, że końcowy efekt jest bardzo ciekawy – opowiada o pracy nad remiksem Michał Wasilewski z zespołu XXANAXX.
Obok nowych aranżacji koniecznie było też nagranie trzech wersji teledysków, wyrażających konkretny nastrój, co było dużym wyzwaniem realizacyjnym. – Przy tworzeniu naszej wersji mocno zagraliśmy nastrojem i zamiast robić dołujący utwór, postawiliśmy na taką wakacyjną melancholię – podkreślają członkowie zespołu KAMP! – Ramy naszej wersji były mocno podyktowane czasem i aranżem oryginalnej kompozycji. Te ograniczenia szybko jednak stały się dla nas wielkim ułatwieniem. Klocki były już poukładane, a my skupiliśmy się na detalach – dodają.
Aktywację Remiks Ż przygotowała agencja VML, która odpowiada także za działania wokół Męskiego Grania w digital i social mediach. Wszystkie wersje teledysków do „Nieboskłonu” wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Za realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję studio Televisor. Koncepcję kreatywną spotu Męskiego Grania oraz sesję zdjęciową wykonała 2012 Agency. Aplikację chatbot odpowiadającą na pytania użytkowników na Facebooku, stworzyła firma KODA Bots. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Wyłącznym sponsorem trasy Męskie Granie 2017 jest marka Żywiec. Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.meskiegranie.pl
***
Żywiec to największa marka w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006 roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku. W rankingu „Najmocniejsze Polskie Marki 2016” przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita marka Żywiec zdobyła pierwsze miejsce w kategorii napojów alkoholowych.
Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najszersze portfolio 11 stylów piwnych, 16 marek i 39 produktów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw eksportowych, sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna) i Brackie (południowa). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Marcowe, Żywiec Białe, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne, Żywiec Szampańskie, Żywiec Saison, Warka Radler). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2016 roku sprzedała 11,7 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Browarze Zamkowym Cieszyn. Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa w Polsce, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r.
Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl
fot. materiały prasowe