Natalia Siódmiak w kampanii marki Patrizia Aryton jesień-zima 17/18

Światowej sławy topmodelka została twarzą najnowszej kolekcji marki Patrizia Aryton. Przed obiektywem fotografki, Magdaleny Łuniewskiej, Natalia Siódmiak zaprezentowała cztery główne linie kolekcji, a także efekty współpracy między Patrizia Aryton a projektantem Dawidem Tomaszewskim. Wszystko to w prostej, a jednocześnie wyrafinowanej sesji,pełnej kolorów i subtelnego, ale zmysłowego piękna.

Modern Retro, Twisted Classics, Outdoor Chic i Urban Nomad, to cztery zróżnicowane pod względem charakteru i nastroju linie, które pozwalają na stworzenie komplementarnych stylizacji. Wspólnym mianownikiem dla poszczególnych tematów jest opowieść o zmysłowej kobiecości oraz reinterpretacji klasyki w połączeniu z najnowszymi tendencjami. Wszystkie elementy kolekcji powstały z uwzględnieniem najwyższych jakości materiałów oraz doskonałych form. W rolę gwiazdy kampanii wcieliła się Natalia Siódmiak, światowej sławy topmodelka, która pracowała dla takich domów mody, jak Givenchy, Chanel czy Alexander Wang, a sesje z jej udziałem pojawiają się regularnie w Harper’s Bazaar czy Vogue.

MODERN RETRO

Nastrój kolekcji – rozpoczęcie jesiennego sezonu reprezentują ultra kobiece formy z nutą postmodernistycznego stylu, które ożywają w nowoczesnych i blokowych połączeniach kolorystycznych.

Sylwetka – jest podkreślona przez minimalistyczne i wyważone cięcia, które zostają zintegrowane w mono-kolorystycznych tkaninach.

Inspiracje/referencje – enigmatyczny w swojej historii, pełen nastrojowych kadrów i wyrafinowanych połączeń kolorystycznych film „Limits of control” w reżyserii Jima Jarmusha. Jedna ze scen obrazu rozgrywa się w otoczeniu monumentalnej i postmodernistycznej architektury, jaką jest wieżowiec Torres Blancas w Madrycie.

TWISTED CLASSICS

Nastrój kolekcji – Współczesna reinterpretacja kobiecej klasyki czerpiąca ze złotej ery lat 60. Linia została podzielona na dwie odsłony kolorystyczne. Pierwsza z nich utrzymana jest w ciepłych odcieniach złocistego beżu uzupełnionego delikatnym odcieniem błękitu. Druga to połączenie strukturalnych szarości z dodatkiem ponadczasowej czerni.

Sylwetka – jest wyrafinowana i harmonijna z subtelną nutą retro glamour.

Inspiracje/referencje – podobnie jak w przypadku Modern Retro, również ta linia sięga po inspiracje z „Limits of control” i organicznej architektury Francisco Javier Sáenz de Oizy, a także ze stylu ikony lat 60 : Jackie O’ Kennedy.

OUTDOOR CHIC

Nastrój kolekcji – Linia ta jest esencją naturalności i nonszalanckiego stylu, który został zaszyty w komfortowych, nowoczesnych formach oraz luksusowych miękkich dzianinach.

Sylwetka – jest lekko wydłużona, zbudowana z otulających i strukturalnych warstw dzianin, tworzących spójną całość, która sprawdzi się w codziennych niewymuszonych stylizacjach.

Inspiracje/referencje – pełna nastrojowości i poezji fotografia Noriaki Yokosuka; geometryczna i współczesna architektura Cumulus autorstwa studia Patterson Associate.

URBAN NOMAD

Nastrój kolekcji – Linia czerpie inspiracje z etnicznej, współczesnej sztuki rzemiosła, która zostaje połączona z modowym echem lat 70.

Sylwetka – tworzona na bazie blokowych połączeń kolorystycznych, podkreślona przez czyste cięcia i wyrafinowane detale.

Inspiracje/referencje – również ta linia jest bliska nastrojowości prac Noriaki Yokosuka nawiązując jednocześnie do surowego minimalizmu luksusowej rezydencji Seascape autorstwa studia Patterson Associate.

Magdalenie Łuniewskiej, która kolejny raz stanęła za obiektywem portretując kampanię marki, udało się stworzyć fotografie, które tworzą wyjątkowo spójną całość, a jednocześnie podkreślają zróżnicowanie poszczególnych linii.

W kampanii widzimy też projekty stworzone we współpracy z Dawidem Tomaszewskim, pokazane po raz pierwszy w styczniu br. podczas Mercedes-Benz Fashion Week Berlin.

Za subtelne i zmysłowe stylizacje odpowiada Anna Poniewierska, której zawdzięczamy zgodność kampanii z duchem i filozofią marki.

Premiera kampanii i kolekcji miała miejsce 20 lipca 2017 roku. Kolekcja Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski dostępna będzie od początku września w salonach marki i platformach online.

***
O marce Patrizia Aryton

170528_ARYTON_0908PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna. Do 2015 roku funkcjonowała pod nazwą ARYTON, w 26. rocznicę założenia firmy przeszła lifting wizualnej komunikacji, a PATRIZIA ARYTON stała się oficjalną nazwą marki.

Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki.

Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2008 z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s