Summer of Wrangler – wielki powrót do lat 70.

W tym roku Wrangler świętuje swoje 70. urodziny i sięga po inspirację do radosnej i pełnej pozytywnej energii kultury młodzieżowej lat 70. Koszulki z nadrukami, sprany denim, kolor niebieski w odważnych odcieniach i nowa interpretacja kultowego logo marki z tęczą wiernie odzwierciedlają ducha tamtych czasów.

Do tej rewolucyjnej dekady Wrangler nie sięgnął jedynie po natchnienie w kwestii najnowszej kolekcji. Zaskoczeniem jest także towarzysząca jej kampania reklamowa, czyli seria zdjęć, która odwołuje się do archiwalnych reklam i ich charakterystycznych detali jak kolor, zabawa i subtelna nuta prowokacji. Była to dekada, w której dominowało pozytywne podejście do życia, popkultura i rewolucja seksualna. Najnowsza kampania reklamowa Wrangler obejmuje między innymi sugestywne kadry, nawiązujące do ducha tamtych czasów i czerpiące inspirację z estetyki ówczesnych kampanii marki.

Umiejętna gra obrazem bazująca na sugestiach i konkluzjach ma moc poruszania wyobraźni. Niewiele zdjęć potrafi przekazać koncepcję wolności i wyzwolenia, a jednak udało się to Wranglerowi. Kadr z przedmiotem umieszczonym w ustach wywołuje skojarzenia i nie dziwi fakt, że stał się zdjęciem niemal kultowym. To pomysł, który Wrangler wykorzystał w kampanii reklamowej w latach 70. Zdjęcie przedstawiało guzik z paska dżinsów umieszczony pomiędzy kobiecymi ustami. Odpowiedź na pytanie, jak się tam dostał, bez wątpienia pobudzała wyobraźnię oglądających.

Teraz, podobnie jak wtedy, zdjęcia o takiej mocy przekazu stawiają Wrangler daleko przed innymi markami denimowymi. Są niezaprzeczalnym dowodem na to, że marka wie, jak żyją jej fani i jak chcą wyglądać. Potwierdzają, że Wrangler świetnie dotrzymuje kroku zmieniającym się czasom, a duch wolności i rebelii jest w nim nadal żywy

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s