Sesja zdjęciowa do międzynarodowej kampanii po raz pierwszy w historii marki miała miejsce w stolicy Polski. Jest to jedna z niespodzianek, jakie ORSAY przygotował na jesień w związku ze swoim 20-leciem właśnie w Polsce. W ramach atrakcji, na gości czekały wyjątkowe upominki nawiązujące do stolicy, np. Las Kabacki zamknięty w słoiku oraz lot balonem z widokiem na Warszawę. Kolekcja spotkała się z ciepłym przyjęciem zarówno zaproszonych gwiazd jak i stylistów.
Tej jesieni na modowej liście przebojów ORSAY króluje styl retro w rockowej aranżacji. Kwieciste printy, rozkloszowane rękawy i gorsetowe paski – tak brzmią najgłośniejsze trendy tego sezonu. Pastele współgrają z żółtymi tonacjami i mocną czerwienią, kratę zdobią perły, a skórzanym elementom towarzyszą ćwieki. Do tego kamienie, hafty, futra i aksamit – w końcu moda na luksus w stylu vintage nigdy nie przemija. W najnowszej kolekcji znajdzie się też coś dla wielbicielek stylu prosto z amerykańskiego koledżu: kurtki baseball’ówki, koszulki z dużymi literami i sukienki ze sportowymi pasami. Niepokorne romantyczki na pewno pokochają stylizacje glamour z akcentami militarnymi i propozycje w odcieniach różu, przełamane nowoczesnym, sportowym sznytem. Wystarczy dodać nutkę indywidualizmu, a każda stylizacja będzie niekwestionowanym hitem!
ORSAY zaprezentował również nową markę kosmetyków kolorowych L’OR DE SAY BEAUTY, która już jest dostępna w wybranych salonach. Spotkanie odbyło się 8.06.2017 na MYSIEJ 3 w Warszawie, a za organizację wydarzenia była odpowiedzialna agencja ORSAY – KHAKI Showroom
fot. materiały prasowe