Premiera teledysku „Nieboskłon” – singla promującego trasę Męskiego Grania

„Nie boję się! Idę wciąż prosto, lecz pod prąd” – tymi słowami zaczyna się singiel „Nieboskłon”, dobrze już znany fanom. Dziś premiera teledysku do utworu, który promuje tegoroczną trasę Męskiego Grania.

MGO_Nieboskłon_teledysk

„Nieboskłon” miał premierę 23 maja, ale już zdążył podbić serca słuchaczy. Nasiąknięty rockową energią hymn sponsorowanej przez Żywiec trasy „Męskiego Grania” trafił już na Listę Przebojów Trójki, debiutując od razu na 18. miejscu. Od dziś na oficjalnym kanale YouTube i stronie internetowej trasy można zobaczyć teledysk do tego utworu.

https://www.meskiegranie.pl/singiel

Główne role grają w nim sami artyści. Trójka charyzmatycznych liderów „Męskie Granie Orkiestra”, czyli ØRGANEK, ROGUCKI oraz zaskakująca stylizacją BRODKA występują na zainscenizowanej specjalnie do tego nagrania scenie. Towarzyszą im pozostali muzycy grupy – Adam Staszewski (gitara basowa), Robert Markiewicz (perkusja), Tomasz Lewandowski (klawisze), Lesław Matecki (gitara) i Agim Dżeljilji (instrumenty klawiszowe, elektronika).

Klip wyreżyserował Tadeusz Śliwa, produkcją zajął się dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję odpowiada Televisor. Autorem zdjęć jest Bartek Kaczmarek, a scenografię przygotował Darek Walaszczyk.

Untitled-1Premierowy koncert, na którym Męskie Granie Orkiestra wykona „Nieboskłon” odbędzie się już 8 lipca w Poznaniu, na pierwszym przystanku trasy. Później Męskie Granie zawita do: Wrocławia (15.07), Katowic (22.07), Gdyni (29.07), Krakowa (12.08), Warszawy (19.08), a trasę tradycyjnie zwieńczy wielki finał w żywieckim Amfiteatrze pod Grojcem (26.08). Sprzedaż biletów na wszystkie koncerty rusza 5 czerwca.

Wyłącznym sponsorem trasy Męskie Granie 2017 jest marka Żywiec. Więcej informacji na temat wydarzenia wkrótce na stronie www.meskiegranie.pl.

***
Żywiec to największa marka w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006  roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku. W rankingu „Najmocniejsze Polskie Marki 2016” przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita marka Żywiec zdobyła pierwsze miejsce w kategorii napojów alkoholowych.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najszersze portfolio 11 stylów piwnych, 16 marek i 39 produktów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw eksportowych, sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna) i Brackie (południowa). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Białe, Żywiec Szampańskie, Żywiec Saison, Warka Radler). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2016 roku sprzedała 11,7 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Browarze Zamkowym Cieszyn. Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa w Polsce, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r.

Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s