Nowość z MLEKOVITY: paluszki serowe Produktem Mlecznym Roku 2017

MLEKOVITA to zdecydowany lider w każdym aspekcie swojej działalności. Podczas X Euroforum Polskiego Mleczarstwa rozstrzygnięta została XXV Krajowa Ocena Serów i Twarogów oraz finał XI edycji konkursu Produkt Mleczny Roku 2017, w którym zwyciężyła nowość z MLEKOVITY: paluszki serowe.

Paluszki serowe w09_0030

Paluszki serowe to nowość w asortymencie MLEKOVITY – pierwszy taki polski produkt na rynku. Ten ser dostępny jest w 3 wariantach: paluszków serowych MiaMu, paluszków serowych z czarnuszką oraz paluszków serowych z serem wędzonym. Ten ser w postaci pojedynczo pakowanych paluszków stanowi znakomitą przekąskę dla konsumentów w każdym wieku, na każdą porę dnia i okazję. Osobne pakowanie każdej porcji jest nie tylko gwarancją długotrwałej świeżości, ale również wygody.

Produkt MLECZNY ROKU 2017_paluszki serowePaluszki serowe wpisują się w trendy związane ze zdrowym odżywianiem: nie zawierają konserwantów i glutenu. To produkt o wysokiej wartości odżywczej. Stanowi bogate źródło naturalnego, pełnowartościowego i łatwo przyswajalnego białka, które jest budulcem tkanek i źródłem energii. Paluszki serowe charakteryzują się również wysoką zawartością wapnia, niezbędnego dla mocnych kości i zdrowych zębów. Ponadto paluszki serowe z czarnuszką zyskują prozdrowotne własności tego ziarna, którego zalety znano już w starożytności. Nasiona czarnuszki posiadają bowiem ponad 100 aktywnych substancji – związków biologicznie aktywnych, dzięki którym czarnuszka charakteryzuje się m.in.: silnym działaniem antybakteryjnym, antywirusowym i antygrzybicznym, zyskuje właściwości antyzapalne, antyoksydacyjne, przeciwbólowe, pomaga redukować nadciśnienie, regulować poziom cukru we krwi, a zawarte w niej związki wzmacniają układ odpornościowy, przeciwdziałają tworzeniu się kamieni nerkowych czy też chronią przed uszkodzeniami wątrobę i nerki.

Serek_paluszki_czarnuszka_w01_2_0030

Uhonorowanie paluszków serowych tytułem Produktu Mlecznego Roku 2017 jest znakomitym potwierdzeniem doskonałej jakości wyrobów marki MLEKOVITA już od momentu pojawienia się na rynku.

Inf. prasowa SM MLEKOVITA

***
MLEKOVITA, firma o długoletniej tradycji i ugruntowanej marce nie tylko na rynku polskim, ale również zagranicznym, jest największą grupą mleczarską w Polsce. Tworzy ją 16 zakładów produkcyjnych i 30 własnych centrów dystrybucyjnych, w tym pierwsze w branży hurtownie Cash&Carry. MLEKOVITA oferuje największy wybór nabiału w Polsce i Europie (m.in.: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery topione i wędzone, sery pleśniowe, sery sałatkowo-kanapkowe, serek ziarnisty, sery mozzarella, mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu, mleka pasteryzowane, śmietanki UHT, mleczka zagęszczone, mleczka smakowe, napoje wysoko białkowe, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi i twarożki smakowe, śmietany i śmietanki, masła i tłuszcze do smarowania, mleka w proszku oraz serwatkę w proszku), które są liderami kategorii w branży (np. mleko POLSKIE w butelce, mleko WYPASIONE, ser FAVITA, ser SOKÓŁ, masło ekstra POLSKIE). Pierwsza w kraju wprowadziła na rynek masło klarowane, jako jedyna w Polsce produkuje ser Cheddar oraz jedyna na Podlasiu – lody na skalę przemysłową.

MLEKOVITA pracuje zgodnie ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania, obejmującym System Zarządzania Jakością ISO 9001, System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 oraz System Bezpieczeństwa Żywności FSSC 22000, który jest równoważny z IFS i BRC.

MLEKOVITA jest przedsiębiorstwem ze 100-procentowym kapitałem polskim i niekwestionowanym liderem branży w kraju oraz liderem eksportu sektora mleczarskiego (posiada uprawnienia eksportowe do 144 krajów świata). Posiada certyfikat koszerności (Koher Certificate) i certyfikat HALAL; została również wpisana do bazy Sedex – firm o etycznych standardach produkcji w łańcuchu dostaw. Za swój największy sukces uznaje przede wszystkim satysfakcję klientów, oferując im produkty najwyższej jakości i rokrocznie wprowadzając nowy asortyment, który nie tylko zdobywa uznanie konsumentów, ale i liczne nagrody (np. renomowane tytuły w badaniach konsumenckich i eksperckich: Doceń Polskie – Top Produkt, Laur Konsumenta, Wybór Konsumenta, Odkrycie Roku, Najlepsze w Polsce itp.; złote medale prestiżowych krajowych i zagranicznych  targów, uznanie ekspertów biznesu: Lider Jakości Żywności, Lider Polskiego Biznesu, Heros Polskiej Gospodarki, Superbrands, Solidna Firma, Filar Polskiej Gospodarki itp.; oraz nagrody o znaczeniu międzynarodowym: Lider Polskiego Exportu, Mister Eksportu, Medal Europejski itp.). Efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe bezpośrednio przekładają się na systematyczny wzrost wartości marki MLEKOVITA, która według rankingu dziennika Rzeczpospolita jest obecnie najcenniejszą marką w produkcyjnym sektorze polskiej gospodarki.

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s