Styl lat 70. i klimat muzycznych festiwali w ALTRO Patrizia Aryton

Nowa, trzecia już odsłona linii, kolejny raz pokazuje niesamowity kunszt w łączeniu inspiracji i zastosowań technicznych pozwalających na stworzenie mody przemyślanej i lekkiej jednocześnie.

Zieleń i pudrowy róż, mocne wzory, kolorystyczne total looki, oversizowe marynarki- wszystko w zdecydowanych, a jednocześnie nie do końca nasyconych odcieniach. To, co w stylu lat 70. najlepsze, zostało przetransponowane na nową kolekcję ALTRO Patrizia Aryton w nieoczywisty sposób. Dzięki zastosowaniu przemyślanych rozwiązań – koronek, troczków, taśm, rozcięć – ubrania można komponować niczym w czasach świetności brytyjskiego rocka. Warstwowo łączymy ze sobą marynarki, sukienki, szorty. Wzory, z pozoru do siebie nie pasujące, ale razem wzmacniające jeszcze odbiór. Możemy postawić też na jeden tylko element kolekcji, który sam w sobie jest modową deklaracją. Wszystko to tworzy styl z pozoru lekki i niewymuszony, a jednocześnie spójny i dopracowany. Idealny zarówno na letnie muzyczne festiwale, jak i jako rodzaj uniformu, dającego pewność i swobodę w codziennych obowiązkach. Styl inspirowany zarówno Lauren Hutton, jak i Chloe Sevigny.

ALTRO Patrizia Aryton to, podobnie jak w poprzednich odsłonach, kolekcja kapsułowa składająca się z kilkunastu dopełniających się elementów. W linii znajdziemy zarówno bieliźniane sukienki, złotą spódnicę z ekoskóry czy fioletowy kombinezon z krótkimi spodniami. Nie zabrakło obszernych marynarek ecru czy różowych letnich sukienek. Całość dopełnia zaprojektowany z delikatnie męskim sznytem garnitur w zielone pasy. W kolekcji są też lekkie parki czy oversizowe koszule khaki, które mogą być noszone jak sukienki.

Charakterystycznym wzorem widocznym w kolekcji jest motyw liścia monstery, ale w kolorystyce negatywu, połączony z beżem i delikatną kratą. Wszystkie materiały wykorzystane w ALTRO Patrizia Aryton są lekkie, przewiewne, dające uczucie chłodu w ciepłe letnie dni. Jak w poprzednich odsłonach linii, projekty są niezwykle dopracowane – nie tylko w ogóle, ale też w detalu. Mocne szwy, charakterystyczne cięcia, a do tego tkaniny o niespotykanej fakturze. Projekty, po wywróceniu na wewnętrzną stronę, pokazują kolorowe, kontrastowe taśmy i delikatne podszewki.

Zwieńczeniem kolekcji jest sesja wizerunkowa. Przygotowania jej podjął się Stanisław Bobrowiec, absolwent londyńskiej Central Saint Martins, którego prace publikowane są m.in. w Vogue czy The Guradian. Używając techniki analogowej sfotografował modelkę we wnętrzach jednego z warszawskich klubów, podkreślając zarówno glamourową jak i rockową atmosferę kolekcji. Za stylizację odpowiedzialna jest Anna Poniewierska.

ALTRO Patrizia Aryton dostępna jest od 10. maja w salonach Patrizia Aryton na terenie całego kraju oraz w wybranych sklepach internetowych.

***
O marce:

PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna. Do 2015 roku funkcjonowała pod nazwą ARYTON, w 26. rocznicę założenia firmy przeszła lifting wizualnej komunikacji, PATRIZIA ARYTON stała się oficjalną nazwą marki.

Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki.

Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2008 z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.

fot. materiał prasowy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s