Kobiety rządzą w „Polskiej dżungli” – nowa kolekcja GOSHICO Polish Jungle

Polska marka torebek projektowanych przez Małgorzatę Kotlonek- Horoch w kolekcji wiosna/lato 2017 promuje typowo męski wzór „karbon”. Dodała jednak do niego kobiecy motyw czyli kwiatowe hafty charakterystyczne dla GOSHICO.

Każda kobieta pełni w życiu więcej niż jedną rolę. Kobiety są pełne sprzeczności i szukają balansu pomiędzy wyzwaniami, które pisze dla nich życie. Projekty GOSHICO tworzone są z myślę o kobiecej różnorodności. Marka odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet, które inspirują innych i zaskakują swoją siłą.

Moda na kolorowe, florystyczne hafty w Polsce zaczęła się od GOSHICO a teraz zagościła na międzynarodowych salonach dzięki topowym markom fashion. Pionierskie i innowacyjne połączenie haftu z filcem przyniosło GOSHICO sukces i rozpoznawalność.

Haft i ręczne wykonanie pozostały w DNA marki a filc zastąpiły nowoczesne, wodoodporne i ultralekkie materiały. „Polska dżungla” to mrugnięcie okiem do zagranicznych trendów.

Pierwsze modele kolekcji Polish Jungle są już w sprzedaży min. karbonowy plecak z haftowaną klapą. Do mini torebek przynoszących szczęście „Amulet” od GOSHICO – dołączył nowy haftowany wzór kwiatów i gwiazd.

Kolekcję uzupełniają akcesoria min. etui na okulary i breloki.

Kolejne wzory będą pojawiać się w sklepie online  GOSHICO.com

***
Kolekcje GOSHICO min. Flower Bag otrzymują nagrody na całym świecie. Marka rozwija się powiększając asortyment o produkty lifestyle takie jak świece zapachowe dla domu, filiżanki, zdobione notesy.

www.goshico.com

fot. materiały prasowe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s